Το National Geographic Society γιορτάζει 125 χρόνια
Με αφορμή την επέτειο για τα 125 χρόνια του,το κανάλι του National Geographic αφιερώνει μια νύχτα κάθε εβδομάδα στους πιο επιτυχημένους επιστήμονες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την επέτειο για τα 125 χρόνια του,το κανάλι του National Geographic αφιερώνει μια νύχτα κάθε εβδομάδα στους πιο επιτυχημένους επιστήμονες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟμολογιακό δάνειο ύψους 98 εκατ. ευρώ, εξασφάλισε η εταιρεία Τηλέτυπος Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές αλλαγές σημειώνονται στον ΔΟΛ με «πάγωμα» της αναμόρφωσης των ιντερνετικών υπηρεσιών και την εφαρμογή προγράμματος εθελουσίας εξόδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρά την οικονομική κρίση η αγορά της διαφήμισης διεθνώς αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνει τα έσοδά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Anytime, απευθείας ασφάλιση της INTERAMERICAN, παρουσιάζεται εδώ και λίγες ημέρες με ανανεωμένη τη διαδικτυακή της εικόνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των τηλεθεατών κατέκτησε η καθημερινή σειρά του Mega, «Κλεμμένα όνειρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επικεφαλής της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα, Χάρης Φεύγας, μιλάει για τις επιδόσεις της εταιρείας στην ελληνική αγορά και το κοινωνικό της προφίλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από 20 χρόνια στον ΣΔΕ, η Καίτη Πετροπούλου αποχώρησε συνταξιδοτούμενη από τη Γενική Διεύθυνση του Συνδέσμου και μιλάει για τη σημαντική αυτή πορεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, μίλησε στο RETAILBUSINESS για τις προσπάθειες που γίνονται, ώστε να μπει η χώρα σε τροχιά ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO της Media Markt Δημήτρης Κατραβάς μιλάει για την πορεία της εταιρείας στα 7 χρόνια παρουσίας της στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σύνθημά της Indesit Company Hellas, «Value for Money», αναλύουν η Κατερίνα Κασιάρη (Διευθύντρια Πωλήσεων) και Γιώργος Διακογεωργίου (Διευθυντής Μarketing).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με την εφημερίδα Πρώτο Θέμα θα κυκλοφορήσει την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου το οικονομικό & επιχειρηματικό περιοδικό REPORTER.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory