City Link και Attica για την Estée Lauder
Το ιστορικό κτίριο και το πολυκατάστημα, συμμετείχαν σε παγκόσμια εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ιστορικό κτίριο και το πολυκατάστημα, συμμετείχαν σε παγκόσμια εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θανάσης Παπαμιχαήλ γράφει για το δυσοίωνο μέλλον πολλών ελληνικών καταναλωτικών προϊόντων, λόγω της οικονομικής κρίσης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo «Πάμε Πακέτο», η εκπομπή που έχει κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών σε όλη την μακρόχρονη πορεία της, βρέθηκε στη πρώτη θέση του top 10 το βράδυ της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην καρδιά της ελληνικής μόδας βρέθηκε το Cosmo.gr, με την Live κάλυψη του φετινού ATHENS XCLUSIVE DESIGNERS WEEK.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μήνυμα πιο επίκαιρο από ποτέ (κάνε restart), βρίσκεται στην «καρδιά» της νέας επικοινωνίας του CU που επιμελήθηκε η Spot JWT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια άλλη μια βραδιά, αυτή της Τετάρτης, το ποδόσφαιρο ήταν ο μεγάλος νικητής στον πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕννέα δημοφιλείς Έλληνες θα τρέξουν στον 30ό Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών στις 11 Νοεμβρίου με τα χρώματα της WIND Running Team για καλό σκοπό, μετά την πρόσκληση της WIND.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της AWG Athens φέρει η νέα καμπάνια της Swarovski, η οποία υποδέχτηκε δυναμικά το φετινό φθινόπωρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις αρνητικές συνέπειες επιβολής του αγγελιόσημου στην διαδικτυακή διαφήμιση, επισήμανε με τη σειρά του και ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επιμέλεια του νέου τηλεοπτικού spot για το... μεγάλο, μικρό μοντέλο i10 της Ηyundai, ανέλαβε η TBWA/Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH επιστροφή του Λάκη Λαζόπουλου, το βράδυ της Τρίτης, είχε την γνώριμη ανταπόκριση από το κοινό και για ένατη χρονιά χτύπησε κόκκινο στη τηλεθέαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Durex παρουσιάζει την πιο ερωτική viral καμπάνια στο Facebook, με τίτλο “Love is in the air”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory