Back to basics φέτος ο ΑΝΤ1
Μακριά από τις καθιερωμένες πρακτικές επικοινωνίας αποφάσισε να κινηθεί φέτος ο ΑΝΤ1, με τη βοήθεια της Frank, καθώς επιλέγει να βρεθεί… back to basics!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜακριά από τις καθιερωμένες πρακτικές επικοινωνίας αποφάσισε να κινηθεί φέτος ο ΑΝΤ1, με τη βοήθεια της Frank, καθώς επιλέγει να βρεθεί… back to basics!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ T+L COM και το westview.gr, διοργανώνουν για δεύτερη συνεχή χρονιά, τη Μεγάλη Χριστουγεννιάτικη Κλήρωση για τους αναγνώστες του portal της Δυτικής Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες σειρές προϊόντων με την υπογραφή της 3αλφα, παρουσιάζει η ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΕΒΕ: το πολυσπόρι 3αλφα και το πλιγούρι 3αλφα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Αθήνα βρέθηκε ο πρόεδρος του Euronews, Michael Peters και μίλησε στο adbusiness για τα θέματα που έχουν προκύψει με το Euronews Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα ύψη έφτασε για ακόμη μια βραδιά (αυτή της Δευτέρας) η τηλεθέαση του σίριαλ Ευτυχισμένοι Μαζί, παρά την είσοδο του Downton Abbey στα τηλεοπτικά δρώμενα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μετρ των deals - εκδότης φαίνεται πως αποφάσισε να αφοσιωθεί αποκλειστικά στο βασικό του εκδοτικό εγχείρημα και μεταβίβασε το μαγαζί με τα περιοδικά σε γυναίκα εκδότη με δραστηριότητα στο χώρο των εντύπων ειδικού ενδιαφέροντος…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα μαθητείας «Digital Thinkers», που έχει σαν στόχο να εκπαιδεύσει νέους επαγγελματίες, ξεκινά το Thinkdigital Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναν πρωτότυπο διαγωνισμό για το γιαούρτι Αγελαδίτσα της ΦΑΓΕ, που φιλοξενείται σε Facebook και Instagram, λανσάρει η OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα διοργάνωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», στο πλαίσιο της «Ευρωπαϊκής Νύχτας Χωρίς Ατυχήματα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Διευθυντής Marketing της hellas online, Μιχάλης Αναγνωστάκος, μιλά στο Com Business για τη στρατηγική της εταιρείας και για τη θέση της στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλά νούμερα τηλεθέασης συγκέντρωσε την Κυριακή η ελληνική ταινία «Σούλα έλα ξανά» που προβλήθηκε από το Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην τελική ευθεία οι καμπάνιες Obama και Romney και όλα τα όπλα και τα κόλπα φουλ στον αέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory