Στην κορυφή η Sila την Πέμπτη
Για ακόμη βραδιά, η τούρκικη σειρά Sila άγγιξε την κορυφή του top 10 τηλεθέασης, ενώ η παρέα του Παρά Πέντε ακολούθησε στη δεύτερη θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμη βραδιά, η τούρκικη σειρά Sila άγγιξε την κορυφή του top 10 τηλεθέασης, ενώ η παρέα του Παρά Πέντε ακολούθησε στη δεύτερη θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με το \"Μπορούμε\" εγκαινίασε η ΙΚΕΑ, δημιουργώντας ένα φιλόξενο \"Σπίτι\" για όλους τους φίλους, τις φίλες και τους εθελοντές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δεύτερο κύκλο του ολοκληρώνει τη Δευτέρα 23 Ιουλίου το Mission Lydia sponsored by WHAT’S UP, με ένα special all star επεισόδιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Διεθνές Οικονομικό Συμπόσιο Γυναικών που οργανώνεται στην Ουάσιγκτον στις 23-24 Ιουλίου, συμμετέχει το Ευρώ-αμερικανικό Συμβούλιο Γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα δεσμά από οποία ξέφυγε η πρωταγωνίστρια της τούρκικης σειράς Sila, προσέλκυσαν το βράδυ της Τετάρτης τους τηλεθεατές της prime time ζώνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Leon & Partners σχεδίασε και υλοποίησε τη νέα καμπάνια για τις καλοκαιρινές εκπτώσεις της Ηλεκτρονικής, με το μήνυμα: «Εκπτώσεις Χαστούκι στην Ακρίβεια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ερώτημα πώς και γιατί η KLINEX καταφέρνει να κρατάει ζωντανή τη σχέση με τον καταναλωτή όλα αυτά τα χρόνια, απαντάει η νέα ταινία της Solid για τα «60 χρόνια KLINEX».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈξι νέους αθλητές, που θα συμμετάσχουν στην Ολυμπιάδα του Λονδίνου, στηρίζουν ο OTE και η COSMOTE, θέλοντας να αναδείξουν τη δυναμική των νέων ανθρώπων στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρωτιά του Παρά πέντε είναι δεδομένη και αδιαπραγμάτευτη, καθώς για ακόμη ένα βράδυ, αυτό της Τρίτης, βρέθηκε στην πρώτη θέση του ημερήσιου top 10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «Οι χαμηλότερες τιμές της αγοράς, το καλύτερο After Sales Service», ξεκίνησε η νέα καμπάνια της Πλαίσιο Computers για τις καλοκαιρινές Εκπτώσεις 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Alfa Romeo υποδέχεται τη νέα έκδοση της MiTo με τον κινητήρα Twinair, η οποία θα είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά από τα τέλη Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δυναμική αποκτά η Διεύθυνση personal banking του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, η οποία μετονομάζεται σε «ΤΤ Προσωπικό Ταμιευτήριο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory