Fix: Χορηγός του Euro στο Gazzetta
Η ελληνική μπίρα Fix, αξιοποιώντας τις δημιουργικές δυνατότητες προβολής του gazzetta.gr, αποτέλεσε τον κύριο χορηγό της ενότητας EURO 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική μπίρα Fix, αξιοποιώντας τις δημιουργικές δυνατότητες προβολής του gazzetta.gr, αποτέλεσε τον κύριο χορηγό της ενότητας EURO 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγός της ενότητας για το Euro 2012 που δημιούργησε το novasports.gr είναι η Nissan, στο πλαίσιο προώθησης του QASHQAI.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wind υποστηρίζει το μεγάλο bazaar βιβλίου που διοργανώνει ο ρ/σ BHMA FM στους κήπους του Μεγάρου Μουσικής το διάστημα 22-24 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Γλυκά» χαμόγελα στα πρόσωπα μίας ειδικής κατηγορίας «παιδιών» που δεν λένε να μεγαλώσουν με τίποτα, ζωγράφισε η Kraft Foods.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζεται η μάχη στην prime time ζώνη, μεταξύ των δύο τούρκικων σίριαλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ταινία μικρού μήκους για τα 40 χρόνια από την ίδρυσή της, που φέρει τον τίτλο FORTY, λανσάρει η TBWA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια μοναδική ευκαιρία στους επισκέπτες του να γυμναστούν και να διώξουν την ένταση της καθημερινότητας, προσφέρει το Ξενοδοχείο Πεντελικόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ ντύνει τις βραδιές του φετινού καλοκαιριού με ένα πρωτότυπο μενού, στα πλαίσια του πρώτου φεστιβάλ γεύσης με τον τίτλο \"Made In Greece\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Soho Square επέλεξε η αλυσίδα γυμναστηρίων Curves, μετά από την πραγματοποίηση κλειστού spec, για την ανάθεση χειρισμού του συνόλου της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH τουρκική εισβολή των δύο νέων σειρών από ΜEGA και ΑΝΤ1 έχει κυριαρχήσει τη ζώνη του prime time, παρά τους δημοφιλείς αγώνες του Εuro!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εμπορική εκμετάλλευση του yupiii.gr ανέλαβε ο Όμιλος Αττικών Εκδόσεων, σε συνεργασία με την εταιρεία nemo online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ INTERAMERICAN είναι η μοναδική ελληνική συμμετοχή στην παγκόσμια δεσμευτική πρωτοβουλία των ασφαλιστικών οργανισμών για την αειφόρο ανάπτυξη, με τίτλο \"Αρχές για την Αειφόρο Ασφάλιση\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory