Η MSPS για το NOYNOY Gouda Roadshow
Η MSPS ανέλαβε για την FrieslandCampina Hellas (ΝΟΥΝΟΥ, Milner, Fina, Friso) την επιμέλεια, σχεδιασμό, οργάνωση και υλοποίηση του ΝΟΥΝΟΥ Gouda Roadshow.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MSPS ανέλαβε για την FrieslandCampina Hellas (ΝΟΥΝΟΥ, Milner, Fina, Friso) την επιμέλεια, σχεδιασμό, οργάνωση και υλοποίηση του ΝΟΥΝΟΥ Gouda Roadshow.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝωρίτερα φέρνει το καλοκαίρι, για άλλη μια χρονιά η Amita, μέσω μιας νέας, δροσιστικής, τηλεοπτικής καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεταξύ των φιναλίστ του διαγωνισμού \"One Show Entertainment 2012\" που διοργανώνει το \"One Club\", συγκαταλέγεται η καμπάνια \"Lacta Surprises\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις εταιρείες (2yolk, S&Team και Bold Ogilvy), μεταξύ των 59 που έχουν δηλώσει συμμετοχή, εκπροσωπούν την Ελλάδα στον φετινό διαγωνισμό AdPrint, με το adbusiness να αποτελεί Media Partner της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη μετονομασία του ραδιοφωνικού σταθμού Ράδιο 9 σε Alpha 98,9 ανακοίνωσε ο όμιλος Alpha, ο οποίος διευρύνει το αποτύπωμά του στο χώρο των Μέσων Ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της Prime time ζώνης βρέθηκαν για ακόμη ένα βράδυ, αυτό της Τρίτης, οι Βασιλιάδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΊσως το μάρκετινγκ όπως το ξέραμε να πεθαίνει… Οι «καταναλωτές» μοιάζουν να γνωρίζουν τους όρους του παιχνιδιού και αρνούνται να συμμετάσχουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη μεγάλη συμμετοχή παιδιών και γονέων, πραγματοποιήθηκε η θεατρική παράσταση, με τίτλο «Η Φάρμα του Διαδικτύου», στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα εφαρμογή webradio (NEOLAIA RADIO) παρουσίασε το πρώτο σε επισκεψιμότητα νεανικό community στην Ελλάδα, neolaia.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO ιδρυτής & επικεφαλής της econcept, Στάθης Σαχίνης, μιλάει για τη δράση και τη φιλοσοφία της εταιρείας, που μετρά 13 χρόνια παρουσίας στην εγχώρια online αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα οδηγία εξέδωσε το ΕΣΡ, προκειμένου να θέσει κανόνες προβολής των κομμάτων και των υποψηφίων βουλευτών από Ραδιοτηλεοπτικά Μέσα, κατά την προεκλογική περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα τελευταία επεισόδια των \"Πίσω στο Σπίτι\" και \"Black Out\" προβλήθηκαν τη Δευτέρα και τερμάτισαν πρώτα στη ζώνη του prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory