Στο επίκεντρο το ελληνικό προϊόν!
Συνέδριο με θέμα «Ελληνικό Προϊόν! Δύναμη Ανάπτυξης και Εξωστρέφειας της Ελληνικής Οικονομίας» πραγματοποιείται στις 13 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνέδριο με θέμα «Ελληνικό Προϊόν! Δύναμη Ανάπτυξης και Εξωστρέφειας της Ελληνικής Οικονομίας» πραγματοποιείται στις 13 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι τηλεθεατές προτίμησαν τις περιπέτειες του \"Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή” την Τετάρτη από τον αγώνα της Εθνικής Ελλάδας κόντρα στην Ελβετία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tι χρειάζεται για επιτυχημένες πωλήσεις; Κάποιοι λένε πως αρκούν 4 απλά βήματα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δημιουργία μονάδας ανακύκλωσης Συσσωρευτών Μολύβδου στην Κομοτηνή, ανακοίνωσε η Συστήματα Sunlight ΑΒΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βραβείο για τη συμβολή του στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού, παρέλαβε ο Όμιλος Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοινώθηκε την Τετάρτη, στο πλαίσιο του 3ου InfoCom, η πρώτη επίσημη ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση GSMA Mobile World Congress 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην ίδρυση επιχειρήσεων φαίνεται πως έστρεψε η κρίση τους Έλληνες, οι οποίοι αντιδρούν με αυτό τον τρόπο στην αβεβαιότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθήκοντα Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικών Υπηρεσιών του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, αναλαμβάνει η Βίκυ Μπουζούκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερη εμπιστοσύνη στα online σχόλια από την παραδοσιακή διαφήμιση και τις επίσημες social media σελίδες, δείχνουν οι νεαροί καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην αγορά της Σλοβενίας εισχωρεί ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, μέσω της σύναψης συνεργασίσς με την Telecom Slovenije.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δημιουργία μίας εταιρείας, που θα βαδίσει στο δρόμο της επιτυχίας, δεν ήταν ποτέ μία εύκολη υπόθεση, όσο κι αν θέλουμε να πιστεύουμε το αντίθετο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η AU9 Event Stories σε συνεργασία με την AltaMira events σχεδίασε και υλοποίησε την εταιρική εκδήλωση των εργαζόμενων της Velti.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory