
Σταθερά στην κορυφή ο ΑΝΤ1
Iσχυρή θέση στον πίνακα τηλεθέασης έχει εξασφαλίσει ο AΝΤ1, χάρη στις επιλογές του στην prime time και late night ζώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑIσχυρή θέση στον πίνακα τηλεθέασης έχει εξασφαλίσει ο AΝΤ1, χάρη στις επιλογές του στην prime time και late night ζώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη mobile εφαρμογή www.whatsup.gr/mobile, που απευθύνεται στους χρήστες WHAT\'S UP, παρουσιάζουν οι OgilvyOne και WHAT’S UP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Πανελλήνιο διαγωνισμό ομορφιάς & επικοινωνίας MISS INTERNET GREECE διοργάνωσε με επιτυχία ο Γιώργος Κουτούλιας, ένας άνθρωπος που ασχολείται χρόνια με το χώρο της μόδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή των κατηγοριών News & Information και Lifestyle, βρέθηκαν και τον Νοέμβριο τα Newsbomb.gr και Gossip-tv.gr της DPG Digital Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρογράμματα γρήγορου internet και απεριόριστης λεφωνίας σε χαμηλές τιμές, εξακολουθεί να προσφέρει η Forthnet στους συνδρομητές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ράδιο Αρβύλα και το Όλα Μπάχαλο «χτύπησαν» κόκκινο για άλλο ένα βράδυ, στην τηλεθέαση της late night ζώνης του ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑYψηλά νούμερα συνεχίζουν και σημειώνουν η τούρκικη σειρά «Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής» και η σατιρική εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ketchum βραβεύτηκε ως “Agency of the Year” στα European Excellence Awards που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 9 Δεκεμβρίου, στο Λονδίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τραπεζικός οργανισμός θα καταθέσει στο Χαμόγελο, το σύνολο του διαθέσιμου ποσού για τα επιχειρηματικά δώρα των φετινών Χριστουγέννων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ attp υπογράφει την επετειακή καμπάνια του Αρκτούρου, ο οποίος συμπληρώνει 20 χρόνια περιβαλλοντικής δράσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Heineken, με αφορμή την παγκόσμια χορηγία της στη νέα ταινία του James Bond, SKYFALL, υλοποίησε μια πρωτότυπη ενέργεια στον ΗΣΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO κόσμος μιλάει στα κοινωνικά δίκτυα και για τα καλά και για τα κακά που βλέπει. Κι αυτήν την εβδομάδα μίλησε για πολλά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory