Ο Ελύτης δεν ανήκει σε κανένα κόμμα!
Σφοδρότατη ήταν η αντίδραση της Ιουλίτας Ηλιοπούλου, αναφορικά με το περιεχόμενο του τελευταίου τηλεοπτικού σποτ της Νέας Δημοκρατίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣφοδρότατη ήταν η αντίδραση της Ιουλίτας Ηλιοπούλου, αναφορικά με το περιεχόμενο του τελευταίου τηλεοπτικού σποτ της Νέας Δημοκρατίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛύση και, κυρίως απαντήσεις, σε αναποφάσιστους και όχι μόνο, έρχεται να δώσει, λίγο πριν τις εκλογές, το helpmevote.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Country Manager της Think Digital, Αlex Καραγεώργης, μιλά στο IMAR για το ηλεκτρονικό εμπόριο και παρουσιάζει το shopping network της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΖωντανά μέσω Internet, θα μεταδοθεί για πρώτη φορά στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, η τελετή Αφής της Φλόγας, με την παραγωγή να έχει αναλάβει η Sport Web TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μοναδικό κρητικό ΜΜΕ που θα δηλώσει παρόν στο Final 4 της Κωνσταντινούπολης, στο οποίο θα συμμετάσχουν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, θα είναι η Νέα Τηλεόραση Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αγαπημένη σειρά των τηλεθεατών είναι οι \"Βασιλιάδες\" του Mega, οι οποίοι σημείωσαν και την Τετάρτη υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Xάρης Φεύγας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Danone, μιλάει στο adbusiness για την αγορά και τις στρατηγικές κινήσεις της εταιρείας γαλακτοκομικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ άρνηση της χώρας της Μπυροφίξ να υποταχθεί στη μιζέρια της εποχής, αποτελεί το θέμα της νέας καμπάνιας της Lowe για λογαριασμό της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗμερίδα με θέμα «Το μέλλον της αποδελτίωσης & ανάλυση ραδιοτηλεοπτικών Μέσων» διοργανώνει στις 10 Μαΐου στις Βρυξέλλες η FIBEP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμη ένα βράδυ Τρίτης, την πρωτιά στην τηλεθέαση κέρδισε το Αλ Τσαντίρι, στην πρώτη του εκπομπή μετά από τις διακοπές του Πάσχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλήνιο ρεκόρ χτυπημάτων μεταξύ των διαφημίσεων, στα video sharing websites σημείωσε η νέα ταινία της Vodafone, με πρωταγωνιστές τον Κίτσο και την Τασούλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόλυτα επιτυχημένο ήταν το διήμερο Gaming Forum, που διοργάνωσαν από κοινού το ΑΙΤ και το Βρετανικό Συμβούλιο, με Μεγάλο Χορηγό την hellas online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory