Η Ελλάδα της Δημιουργίας θα επικρατήσει
Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, μίλησε στο RETAILBUSINESS για τις προσπάθειες που γίνονται, ώστε να μπει η χώρα σε τροχιά ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, μίλησε στο RETAILBUSINESS για τις προσπάθειες που γίνονται, ώστε να μπει η χώρα σε τροχιά ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο CEO της Media Markt Δημήτρης Κατραβάς μιλάει για την πορεία της εταιρείας στα 7 χρόνια παρουσίας της στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σύνθημά της Indesit Company Hellas, «Value for Money», αναλύουν η Κατερίνα Κασιάρη (Διευθύντρια Πωλήσεων) και Γιώργος Διακογεωργίου (Διευθυντής Μarketing).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μαζί με την εφημερίδα Πρώτο Θέμα θα κυκλοφορήσει την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου το οικονομικό & επιχειρηματικό περιοδικό REPORTER.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεγάλος νικητής της φετινής τηλεοπτικής σεζόν έχει αναδειχθεί η εκπομπή «Πρωινό mou» στο Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρωτοποριακό εργαλείο διαδικτυακών μετρήσεων, Webrating, που δημιούργησαν V-net και Abacus Research, παρουσιάστηκε στο ΟΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα δεδομένα φέρνουν τα πάνω-κάτω στην συμφωνία της ΤAF με τον ΕΣΑΚΕ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των 12 ομάδων (πλην Ολυμπιακού και Παναθηναικού) τns Α1 μπάσκετ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Πάνος Λειβαδάς, πολιτικός επιστήμονας και επικοινωνιολόγος, ορίστηκε νέος γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, διαδεχόμενος τον Νίκο Καραχάλιο, ο οποίος παραιτήθηκε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Standout σχεδίασε την ταυτότητα και ανέπτυξε την προσωπικότητα των RETAILBUSINESS AWARDS 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθήκοντα Communications Director του τμήματος Sales Management της Tetra Pak International, στη Λωζάννη, αναλαμβάνει η Ειρήνη Γεδεών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωταγωνιστής στο top 10 της Τετάρτης ήταν, για ακόμη μια φορά, η καθημερινή σειρά του Mega \"Kλεμμένα όνειρα\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόσβαση στις υπηρεσίες ιδιωτικής θέασης της Nova, θα έχουν πλέον οι ένοικοι του γνωστού ξενοδοχείου της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory