Η Εμπορική δίπλα στο «Χαμόγελο»
Ο τραπεζικός οργανισμός θα καταθέσει στο Χαμόγελο, το σύνολο του διαθέσιμου ποσού για τα επιχειρηματικά δώρα των φετινών Χριστουγέννων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο τραπεζικός οργανισμός θα καταθέσει στο Χαμόγελο, το σύνολο του διαθέσιμου ποσού για τα επιχειρηματικά δώρα των φετινών Χριστουγέννων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η attp υπογράφει την επετειακή καμπάνια του Αρκτούρου, ο οποίος συμπληρώνει 20 χρόνια περιβαλλοντικής δράσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken, με αφορμή την παγκόσμια χορηγία της στη νέα ταινία του James Bond, SKYFALL, υλοποίησε μια πρωτότυπη ενέργεια στον ΗΣΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O κόσμος μιλάει στα κοινωνικά δίκτυα και για τα καλά και για τα κακά που βλέπει. Κι αυτήν την εβδομάδα μίλησε για πολλά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μότο το Greek design at its best, ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα τη λειτουργία του τo e-shop xombli.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την νέα της ιστοσελίδα (www.hkstrategies.gr) παρουσίασε η H+K Strategies, στοχεύοντας στην παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας ολιστικής προσέγγισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δυνατό χαρτί του ΑΝΤ1, Dancing With The Stars, είχε δυνατό αντίπαλο απέναντί του την Κυριακή, την υπερπαραγωγή «2012», που προβλήθηκε από το Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μια νέα δυναμική διοικητική ομάδα, αλλά και μια πλήρως ανανεωτική φιλοσοφία, το MTV, το Nickelodeon και ο ραδιοφωνικός σταθμός Music 89,2 υλοποιούν ένα ήπιο restart.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια ολοκληρωμένη καμπάνια για τα Χρυσά Αυγά σχεδίασε η AWG Athens, χρησιμοποιώντας ως πρωταγωνιστή το «Πουλάκι Τσίου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέες καταγγελίες από τους εργαζόμενους των Εκδόσεων Λυμπέρη για τις τακτικές που εφαρμόζει ο επικεφαλής του ομίλου, Αντώνης Λυμπέρης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αν και ο Παναθηναϊκός αποχαιρέτησε το Europa league ηττημένος από την Τότεναμ, ο αγώνας της Πέμπτης βρέθηκε στην πρώτη θέση, στην prime time ζώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ορισμένες από τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες των τελευταίων ετών, παρουσιάστηκαν στη διάρκεια των Effie Seminars, την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory