Διάκριση για τη Nestlé στα CAEA
Βραβείο στην κατηγορία «Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσης» των CAEA της ΕΕΔΕ, παρέλαβε η Nestlé Hellas, σε συνεργασία με τη H+K Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βραβείο στην κατηγορία «Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσης» των CAEA της ΕΕΔΕ, παρέλαβε η Nestlé Hellas, σε συνεργασία με τη H+K Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα βρίσκεται η νέα επικοινωνία της ΔΕΗ, που δημιούργησε η Bold Ogilvy σε συνεργασία με τη Foss Productions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην κορυφή του νεανικού κοινού 15-44 βρέθηκε ο ΑΝΤ1 αυτό το Σαββατοκύριακο, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις εγκαταστάσεις του ομίλου Λυμπέρη επισκέφτηκαν δικαστικοί επιμελητές & νομικοί σύμβουλοι για την καταγραφή περιουσιακών στοιχείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νικητής στην τηλεθέαση αναδείχτηκε την Πέμπτη ο αγώνας των Πράσινων με αντίπαλο τη Μάριμπορ για το Europa League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Τάκης Κιουσόπουλος γράφει για την εξαφάνιση των Βροντόσαυρων και τις καταγγελίες στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο Ανοιχτός Διάλογος για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που αναπτύσσεται στα πλαίσια του θεσμού «BRAVO».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Τρίτη 27 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής το 7ο RED Business Forum, που σχετίζεται με το Real Estate και την εμπορική ανάπτυξη στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υπάρχει κάποια κατηγορία μέσων που να απορροφά τα budget που περικόπτονται από τις υπόλοιπες; Οι «ξαφνικοί θάνατοι» media οδηγούν σε αύξηση διαφημιστικής απορρόφησης άλλων;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το i like Voucher της Get Social είναι η λύση για τις εταιρείες που διαχειρίζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιδιώκοντας αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πράσινο φως για την έκδοση, «μπλόκο» στα έσοδα από πωλήσεις και διαφήμιση για την νέα εποχή της εφημερίδας…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις ξένες αρχικά και στη συνέχεια στις ελληνικές σειρές, αλλά και στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, εστιάζει το ενδιαφέρον του ο όμιλος ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory