Τιμές της ΕΕΔΕ στους Χορηγούς
Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων λειτουργίας της, η Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) απένειμε πρόσφατα τιμητικές διακρίσεις στους χορηγούς της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων λειτουργίας της, η Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) απένειμε πρόσφατα τιμητικές διακρίσεις στους χορηγούς της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Founder και Μanaging partner της ADWEΒ, Σπύρος Παπαγεωργίου μας παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά και τις προτάσεις της εταιρείας, που όπως λέει, στηρίζεται στην ένωση δυνάμεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κυριακάτικο prime time των καναλιών βγήκε εκτός προγραμματισμού, καθώς, εξαιτίας των σοβαρών επεισοδίων, οι περισσότεροι σταθμοί συνέχισαν τα δελτία ειδήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχουμε αναφέρει στο παρελθόν πόσο θετικό και ελπιδοφόρο είναι ένα πολυεθνικό brand, από το χώρο των αλκοολούχων να βάζει στο κέντρο του νέου του δημιουργικού, την Ελλάδα και το μήνυμά του να είναι ύμνος εμψύχωσης του Έλληνα που δοκιμάζεται. Πλέον η δουλειά αυτή είναι στον αέρα με την υπογραφή της The Newtons Laboratory. Βασισμένη στο διάσημο τραγούδι «You’ ll never walk alone» που συμβολίζει την ελπίδα και παροτρύνει να συνεχίσουμε να περπατάμε μπροστά ενάντια στις αντίξοες συνθήκες, η πρώτη αμιγώς ελληνική παραγωγή στο πλαίσιο του Keep Walking του Johnnie Walker, παρουσιάζει ανθρώπους από την Ελλάδα του σήμερα….
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαρκώς αυξανόμενη ροή εισαγωγής προτάσεων έργων στη δράση digi-mobile, οδήγησε σε αναβολή της υποβολής προτάσεων για τις επιχειρήσεις της Περιφέρειας Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία ενοτήτων με διαδραστικό, εύχρηστο και λειτουργικό χαρακτήρα, προχωράει το shape.gr, προκειμένου να βρίσκεται πιο κοντά στη σύγχρονη γυναίκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των δράσεων που πραγματοποιεί, για την επιτάχυνση της ανάπτυξης του digital και interactive marketing στην ελληνική αγορά, η ΕΔΕΕ ανακοινώνει το 2ο Κύκλο των \"Hands-on Workshops\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ειδική έκδοση για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου λανσάρει η NIVEA Crème, με τη συσκευασία να έχει φιλοτεχνηθεί, αποκλειστικά, για την περίσταση...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2011 για την Alfa Romeo, χάρη στη Giulietta, με το μερίδιό της να αυξάνεται στο 1% από το 0,8%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασιλιάς του prime time ήταν ξανά οι «Bασιλιάδες» του Mega με 35,3% τηλεθέαση, ενώ ακολούθησε η εκπομπή της Βίκυς Χατζηβασιλείου με ποσοστό 26,8%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λειτουργία βρίσκεται το πλήρως ανανεωμένο site της Fiat, για την καλύτερη πληροφόρηση του κοινού γύρω από τα προϊόντα και τις δραστηριότητες της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 2 εκατομμύρια μηνύματα, γράφτηκαν για τον μήνα Ιανουάριο στο e-steki.gr, τα μέλη του οποίου έχουν αγγίξει τις 66.000!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory