Καμπάνια IKEA από την DDB
Με το slogan «IKEA για όλους μας και τον καθένα ξεχωριστά», βρίσκεται στον «αέρα» η νέα καμπάνια της σουηδικής εταιρείας που υλοποίησε η DDB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το slogan «IKEA για όλους μας και τον καθένα ξεχωριστά», βρίσκεται στον «αέρα» η νέα καμπάνια της σουηδικής εταιρείας που υλοποίησε η DDB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την κατάσταση στην οποία έχει βρεθεί η ελληνική διαφήμιση λόγω κρίσης και για την πορεία των διαφημιστικών εταιρειών και των ΜΜΕ, γράφει ο Γιάννης Πετρίτσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού μηνύματος, προχωράει η 3D Media, με την εισαγωγή τριών νέων συστημάτων τριασδιάστατης και διαδραστικής επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Erickson Athens επιμελείται τη νέα καμπάνια για τα δημητριακά Fitness της Nestle, που αποτελείται από ένα νέο τηλεοπτικό σποτ, καταχώρηση και νέες συσκευασίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αγαπημένη συνήθεια των τηλεθεατών έχει γίνει η σειρά \"Βασιλιάδες\" του Mega, που για ακόμη μια μέρα συγκέντρωσε υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διάθεση της νέας υπηρεσίας Nova on demand ξεκινάει η Nova, προσφέροντας στους συνδρομητές τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις καλύτερες ταινίες και σειρές, όποτε εκείνοι θέλουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο solar glass στην Ελλάδα, είναι γεγονός και το λανσάρει το NESCAFÉ® Frappé® στο Γκάζι με τη συμβολή των re|direct και Publicis Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cyta Ελλάδας ανακοίνωσε την έναρξη παροχής υπέρ-υψηλών ταχυτήτων VDSL2, έως και 50Mbps, μετά την Αττική και σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, ενώ συνεχίζει να επεκτείνεται εμπορικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Γεωργίου Ζώη εγκαινίασαν τη νέα τους ιστοσελίδα, η οποία προβάλει το εκπαιδευτικό σύστημα, τις υποδομές, τις δράσεις και την ιστορία του σχολείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια άλλη μια Δευτέρα, ο μεγάλος νικητής στο prime time ήταν το κανάλι του Mega, με τη σειρά «Πίσω στο σπίτι» που άγγιξε το 37,7% στο σύνολο και 39% στο νεανικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο σχέδιο εξυγίανσης, που στοχεύει στην εξεύρεση βιώσιμης λύσης, αναφορικά με τις οφειλές προς τους εργαζόμενους και την επαναλειτουργία του καναλιού, παρουσίασε το νέο ΔΣ του Alter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση για συμμετοχή σε πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου απευθύνει η διοίκηση της Χ.Κ.Τεγόπουλος Α.Ε. προς τους εργαζόμενους της «Ελευθεροτυπίας», της «Κυριακάτικης», του enet.gr και της Φωτοεκδοτικής ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory