
Παρούσα στο ελληνικό web η Sensodyne
Ελληνικό site απέκτησε η Sensodyne, με στόχο να ενημερώνει τους επισκέπτες του για τα «ευαίσθητα» θέματα της στοματικής υγιεινής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλληνικό site απέκτησε η Sensodyne, με στόχο να ενημερώνει τους επισκέπτες του για τα «ευαίσθητα» θέματα της στοματικής υγιεινής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ\"Παρών\" στη Διεθνή Έκθεση Design Wall of Berlin 2012 και στην εκδήλωση Martha Graham Dance Company, που έλαβε χώρα στο Kastello, στην Ύδρα, ήταν το παγκάκι YoYo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝικήτρια στο spec της ΕΛΑΪΣ–Unilever για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της 360ο καμπάνιας για τα 60 χρόνια της KLINEX στην Ελλάδα, αναδείχτηκε η Solid.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ\"Kόκκινο\" χτύπησε σε τηλεθέαση ο τελικός του Εuro, ανάμεσα σε Iσπανία και Ιταλία, καθώς, όπως ήταν αναμενόμενο, κέρδισε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη βαθιά κατάψυξη βγαίνουν τα διαφημιστικά budget των τριών μεγάλων τραπεζών της χώρας, ενώ σύντομα μεγάλο πιστωτικό ίδρυμα θα ζεστάνει την αγορά με καλό «πακέτο» για τη στήριξη των καταθετικών του προγραμμάτων με brief, «φέρτε τα χρήματα πίσω από τα σπίτια σας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιος νέος υπουργός θα παραλάβει από εκεί που δεν το περιμένει επιστολή σε έντονο ύφος για τον ειδεχθή υπέρ τρίτων φόρο;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆκρως μυστικοπαθές spec τρέχει στο χώρο των spirits και κανείς δεν επιβεβαιώνει ότι συμμετέχει… Μάλλον το κάνουν μόνοι τους…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο crisis δίνεται έμφαση στο σχετικό spec PR ενεργειακού πελάτη, που δεν έχει αποφασίσει ακόμη με ποιους θα παίξει...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαιχνίδι στο Facebook γίνεται η τηλεοπτική καμπάνια της Vodafone με τίτλο «Αχυρώνας», με πρωταγωνιστές τον Κίτσο και την Τασούλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Orange Advertising σχεδίασε τις νέες συσκευασίες των ροφημάτων γιαουρτιού Αριάνι, Κεφίρ και Ξυνόγαλα της ΜΕΒΓΑΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα εφαρμογή, το «Discover Havana», που μεταφέρει τους φίλους του Havana Club στους δρόμους της Αβάνας, σχεδίασε κι ανέπτυξε η Newton για το brand στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory