Νέοι διαγωνισμοί από τον ΕΟΤ
Το συνολικό ποσό των 554.100 ευρώ θα διαθέσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την εκθεσιακή του παρουσία σε δύο διεθνείς εκθέσεις, στη Γερμανία και στις Βρυξέλλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συνολικό ποσό των 554.100 ευρώ θα διαθέσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την εκθεσιακή του παρουσία σε δύο διεθνείς εκθέσεις, στη Γερμανία και στις Βρυξέλλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Bob Scarpelli, ο άνθρωπος που έβαλε στο λεξιλόγιο της διαφήμισης τον όρο «Talk Value», αποχώρησε από την ενεργό δράση μετά από 35 χρόνια προσφοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις έντονες ενστάσεις της όσον αφορά το spec του OΠΑΠ, διατυπώνει με επιστολή της η ΕΔΕΕ, καταθέτοντας συγκεκριμένες παρατηρήσεις, αλλά και την αποδοκιμασία της για τη στάση του Οργανισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση μέχρι τις 30 Ιουνίου, πήρε η συνεργασία της Cream με το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, η οποία ολοκληρωνόταν στις 31 Δεκεμβρίου 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα περίπτερα όλης της χώρας βρέθηκε ξανά τη Δευτέρα η αθλητική εφημερίδα Εξέδρα, κατόπιν των δεσμεύσεων του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη προς του εργαζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της 3D Media φέρει το νέο τηλεοπτικό σποτ των συστημάτων ασφαλείας Βιομεταλουμίν, που έχει σαν θέμα τη διπλή προστασία που προσφέρουν, σε συνδυασμό με την ασφάλεια πυρός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εμπειρία να συνυπάρξουν με μια Ferrari, προσέφερε στους πρωταγωνιστές του The Band Project το www.days4u.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνέχεια στη νόμιμη λειτουργία των καναλιών εθνικής εμβέλειας, μέχρι την έκδοση της απόφασης για τη χορήγηση αδειών παροχής περιεχομένου επίγειας ψηφιακής εκπομπής, αποφάσισε η Γ.Γ. Ενημέρωσης - Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγές σε τέσσερα βασικά σημεία της αρχικής προκήρυξης της ΔΕΗ για την ανάδειξη «Διαφημιστικής εταιρείας-συμβούλου», προκάλεσε η παρέμβαση της ΕΔΕΕ στα τέλη Νοέμβρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη λίστα «Strongest Companies In Greece» της ICAP Group κατατάσσεται για πρώτη χρονιά η αλυσίδα καταστημάτων λευκών ειδών και ειδών σπιτιού Pennie Shops.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αλλαγή της εταιρικής της ταυτότητας, η οποία τέθηκε σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου, προχώρησε η sanofi aventis Ελλάδας, σε συνέχεια της απόφασης της αλλαγής της ταυτότητας του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετικός ήταν ο απολογισμός του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλου Γερουλάνου για τη λειτουργία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory