Συνεργασία Herbalife με ΠΑΕ Ολυμπιακός
Η Herbalife ξεκίνησε χορηγική συνεργασία με την ΠΑΕ Ολυμπιακός ως «Επίσημος Προμηθευτής» αθλητικής διατροφής της ομάδας για την αγωνιστική περίοδο 2011-2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Herbalife ξεκίνησε χορηγική συνεργασία με την ΠΑΕ Ολυμπιακός ως «Επίσημος Προμηθευτής» αθλητικής διατροφής της ομάδας για την αγωνιστική περίοδο 2011-2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα διαδικτυακή καμπάνια, με τίτλο «Κάθε μήνυμα μετράει», παρουσίασε η LG Ελλάς για τη στήριξη προγραμμάτων των Γιατρών Χωρίς Σύνορα κατά του παιδικού υποσιτισμού σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Μάκης Σεριάτος μοιράζεται με τους αναγνώστες του το, επίκαιρο όσο ποτέ, ημερολόγιο που εξέδωσε η Pirelli το 1986...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον \"αέρα\" βρίσκεται ξανά το ζωντανό πρόγραμμα του καναλιού Alter, ωστόσο τα σενάρια αναφέρουν πως το μέλλον παραμένει αβέβαιο και η διάσωση μοιάζει με... ουτοπία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο υπερμάρκετ νέας γενιάς στην Ελλάδα, Carrefour Planet, εγκαινιάζει σήμερα (15/9) για το κοινό, ο όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος στον Γέρακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πέτρος Θεοδωρίδης, μέλος του Δ.Σ. του HAEEC, υπεύθυνος Διεθνών Σχέσεων και πρόεδρος της Vision ΕΠΕ, συμμετέχει στο Δ.Σ. της Διεθνούς Ομοσπονδίας του κλάδου ως επικεφαλής της Επιτροπής Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην παρουσίαση των στρατηγικών αξόνων επικοινωνίας για την ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού και των ταξιδιών κινήτρου στην Κύπρο, προχώρησε ο ΚΟΤ σε ειδική εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈγιναν γνωστές οι τρεις κοινοπραξίες που διεκδικούν τη διεξαγωγή εξειδικευμένων ερευνών για θέματα ανθρώπινου δυναμικού και αγορών εργασίας, μέσω διαγωνισμού που διενεργεί η εταιρεία Στέγη της Ελληνικής Βιομηχανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάδοχο για τη δημιουργία τριών τηλεοπτικών μηνυμάτων σχετικά με τη βιοποικιλότητα, αναζητά η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, διαθέτοντας το ποσό των 25.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO υπεύθυνος για το marketing της Wrangler μιλάει για την ιστορία και το χαρακτήρα του brand, την καμπάνια «We are animals», τις νέες συνήθειες των καταναλωτών διεθνώς και την επικοινωνία της Wrangler στην Eλλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Spot JWT ανέλαβε τον χειρισμό του διαφημιστικού λογαριασμού της ιδιωτικής εταιρείας προμήθειας και εμπορίας ηλεκτρικού ρεύματος Aegean Power, η οποία μέχρι πρότινος συνεργαζόταν με την UpSet!.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με την E.I. Παπαδόπουλος, επέκτεινε η Euro RSCG Athens, καθώς ανέλαβε την επανασχεδίαση των συσκευασιών και την επικοινωνία της σειράς Πολυδημητριακά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory