Στη Safilo Hellas ο Κ. Κοφινάς
Ο γνωστός οίκος οπτικών ειδών Safilo Hellas, που διαθέτει παγκόσμια παρουσία, αποτελεί το νέο επαγγελματικό σταθμό του Κυριάκου Κοφινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γνωστός οίκος οπτικών ειδών Safilo Hellas, που διαθέτει παγκόσμια παρουσία, αποτελεί το νέο επαγγελματικό σταθμό του Κυριάκου Κοφινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε στρατηγικη συμφωνία προχώρησε ο όμιλος Forthnet με την ιδιωτική εταιρεία προμήθειας ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών, Energa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις εφημερίδες εκείνες που κατορθώνουν, σε παγκόσμιο επίπεδο, να προσελκύουν νεανικό κοινό μέσα σε μια ψηφιακή εποχή, επιβραβεύει η WAN-IFRA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δεδομένα στην ελληνική αγορά θέτει η δημιουργία της media εταιρείας MEC Greece, την οποία ανακοίνωσε το διεθνές media agency MEC και αποτελεί joint venture της MEC και του Fortune Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαφορετική άποψη από τις... συμβατικές για τα λιοντάρια και τα πρόβατα, έχει η Lowe Athens και την εκφράζει στη νέα καμπάνια που δημιούργησε για το Deree.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχώρησε από την ΕΖΑ πρότυπος ελληνική ζυθοποιία (πρώην Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης) ο Marketing Manager της εταιρείας, Γιάννης Μανάλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Admine ανέλαβε από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία το λανσάρισμα της νέας μπίρας ΒΙΟΣ5, που αποτελεί την πρώτη μπίρα στον κόσμο με πέντε δημητριακά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο πανεπιστημιακό πρόγραμμα πιστοποίησης στελεχών στις πωλήσεις, οργανώνουν από κοινού τα εργαστήρια Μάρκετινγκ (ALARM) και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του ΟΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρος την ολοκλήρωσή του, οδεύει το ζήτημα της υπογραφής σύμβασης της Περιφέρειας Αττικής με τη McCann Erickson Athens για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπρόοπτες εξελίξεις σημειώθηκαν στον ΑΝΤ1 και το τμήμα Marketing, καθώς ο Ζοζέφ Μεζάν που είχε αναλάβει τη διεύθυνσή του στις αρχές του 2011, αποτελεί πλέον παρελθόν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεκόρ επισκεψιμότητας σημείωσε το neolaia.gr με το λανσάρισμα του νέου του design, που πραγματοποιήθηκε τη μέρα ανακοίνωσης των βάσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Prince Oliver θα είναι ο νέος χορηγός της ΠΑΕ Ολυμπιακός κι ο επίσημος προμηθευτής αναφορικά με την πολιτική ένδυση της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory