Οικολογική ομάδα από το Sales Promotion Center
Μια νέα ομάδα, που αποτελείται από εργαζόμενους, οικολογικά ευαισθητοποιημένους, δημιούργησε το sales promotion center με τίτλο Green Steps.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα ομάδα, που αποτελείται από εργαζόμενους, οικολογικά ευαισθητοποιημένους, δημιούργησε το sales promotion center με τίτλο Green Steps.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ManpowerGroup επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει φέτος την Ελλάδα στα European Business Awards 2011, αποτελώντας μία από τις 10 εταιρείες που θα διαγωνιστεί για την τιμητική διάκριση (Ruban d’ Honneur).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈγκληση εναντίον του πρώην γενικού διευθυντή της Πέτρου Βενέτη με την κατηγορία της απιστίας, υπέβαλε η διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett, η οποία παρείχε ενημέρωση και για τις προσεχείς κινήσεις της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάδοχο για υπηρεσίες υποστήριξης δραστηριοτήτων επικοινωνίας στον τομέα της απασχόλησης, κοινωνικών υποθέσεων και ένταξης, αναζητά η Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Thalpos ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας της, και ειδικότερα των προϊόντων ύπνου Dunlopillo, στη Fortune.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑίσθηση προκάλεσε η συνέντευξη του SVP του Publicis Group, Mathias Emmerich στο adbusiness σχετικά με το θέμα της Leo Burnett, με αρκετά Μέσα να αναπαράγουν όσα ανέφερε ο νέος Πρόεδρος της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Αττικών Εκδόσεων λανσάρει το νέο online περιοδικό για το σπίτι DecoNow (www.deconow.gr) με σκοπό να ενημερώνει άμεσα για τις εξελίξεις στο χώρο του design, της αρχιτεκτονικής και της διακόσμησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν αυτήν τη στιγμή το χώρο των πωλήσεων καταπιάστηκε το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Καζίνο Λουτρακίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές οργανωσιακές αλλαγές, που αφορούν στο τοπικό γραφείο, ανακοίνωσε η Cisco, με τον Οδυσσέα Χαραλάμπους να προάγεται σε Eastern Europe Leader.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια αγορά σε βαθιά κρίση, με δείκτη ανάπτυξης -4%, η LOWE Athens κατάφερε να αναδειχθεί η 2η πιο αποτελεσματική εταιρεία στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον παγκόσμιο δείκτη των βραβείων Effie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις εταιρείες φέρονται να διεκδικούν το λογαριασμό media planning and buying της ΜIG (Μarfin Investment Group).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό για τη σύνταξη μελέτης-οδηγού για το στρατηγικό προσανατολισμό επικοινωνίας της Περιφέρειας Αττικής προκήρυξε η Περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory