Active member…
Δεν προχώρησαν οι συζητήσεις της Έλλης Στάη με το Action 24, το κανάλι όμως κάνει συνεχή βήματα προόδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν προχώρησαν οι συζητήσεις της Έλλης Στάη με το Action 24, το κανάλι όμως κάνει συνεχή βήματα προόδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ισχυρό μπλοκ έχουν δημιουργήσει οι ηθοποιοί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση, digital και social μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ταινία είναι μία παραγωγή της Magic Pixel
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι θεσμικοί φορείς του χώρου της επικοινωνίας κατέθεσαν τις ενστάσεις τους για τα όσα προβλέπει το νέο νομοσχέδιο για τον Τύπο και επηρεάζουν την διαφημιστική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της τράπεζας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καμπάνια βασίζεται σε ένα απλό και πολύ αληθινό insight: όταν γίνεσαι γονιός αλλάζεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρέχει σε τηλεόραση και ίντερνετ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοινή επιδίωξη των συμβαλλομένων μερών είναι η ανάδειξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας ως επιχειρηματικού κόμβου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην καμπάνια τρέχει το media shop Havas Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory