Έργο 5 εκ. ευρώ από την Ε.Ε.
Σύμβαση-πλαίσιο ύψους 5 εκατ. ευρώ για την παροχή υπηρεσιών στήριξης δραστηριοτήτων επικοινωνίας και ενημέρωσης προκηρύσσει η Γενική Διεύθυνση Επικοινωνίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμβαση-πλαίσιο ύψους 5 εκατ. ευρώ για την παροχή υπηρεσιών στήριξης δραστηριοτήτων επικοινωνίας και ενημέρωσης προκηρύσσει η Γενική Διεύθυνση Επικοινωνίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Μάκης Σεριάτος γράφει για την ανάγκη ύπαρξης νέων ιδεών και σκέψεων, ώστε να λυθουν... παλιά προβλήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PR Activities Group σχεδίασε ένα πασχαλινό event για το Βιτάμ στο The Mall Athens, στο οποιο συμμετείχαν 5.000 παιδιά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ντεμπούτο της στα social media έκανε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός και σε λιγότερο από μία εβδομάδα ο αριθμός των φίλων στο facebook έχει ξεπεράσει τους 5.000!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Consumer Marketing Manager στη LS Europe & Middle East ανέλαβε η Μ. Παπαπαναγιώτου, ενώ η Λ. Συρίγου εντάχθηκε στη LS Hellas σαν Marketing Specialist.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο advertising.gr αναδημοσιεύει την επιστολή που απέστειλε η ΕΔΕΕ στην εφημερίδα \"Το Βήμα\", με αφορμή παλαιότερο, απαξιωτικό όπως χαρακτηρίζεται, σχολιασμό συντάκτη του για τον κλάδο της Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο διαγωνισμούς επικοινωνίας προκηρύσσει η Γενική Διεύθυνση Δράσης για το Κλίμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, συνολικής αξίας περίπου 3 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 813.000 ευρώ θα διαθέσει η Εθνική Λυρική Σκηνή για τη δημιουργία εικονικού εκπαιδευτικού Μουσείου Όπερας και εκπαιδευτικά προγράμματα για την όπερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια καταστρατήγηση του νομικού πλαισίου που διέπει την λειτουργία της τηλεοπτικής αγοράς, κάνουν λόγο, κατηγορώντας με σφοδρότητα τη διοίκηση της ΕΡΤ, τα ιδιωτικά κανάλια μέσω της ΕΙΤΗΣΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην προώθηση μιας μεγάλης καμπάνιας για την υποστήριξη του premium brand παγωτού Cornetto Enigma αποφάσισε να προχωρήσει η Unilever.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Chelsea Communications ξεκίνησε συνεργασία με τη σουηδική εταιρεία στρωμάτων Hästens, αναλαμβάνοντας το πλήρες πρόγραμμα δημοσιότητας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό 610.000 ευρώ για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, προκηρύσσει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory