Στην TBWA/Athens η Hyundai
Ολοκληρώθηκε το δημιουργικό spec της Hyundai, με την TBWA/Athens να είναι η εταιρεία που αναδείχτηκε νικήτρια κι ανέλαβε τον χειρισμό του εν λόγω λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το δημιουργικό spec της Hyundai, με την TBWA/Athens να είναι η εταιρεία που αναδείχτηκε νικήτρια κι ανέλαβε τον χειρισμό του εν λόγω λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PRogressivePR ανέλαβε την υλοποίηση της εκδήλωσης «Βραβεία Nova Superleague 2011», που διοργάνωσε o Όμιλος Forthnet για δεύτερη συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πρωτότυπο multiplayer παιχνίδι δημιούργησε η OgilvyOne για την Cosmote, στο πλαίσιο της νέας επικοινωνίας του What’s Up.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Erickson Athens αναδείχθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, νικήτρια στο spec της Περιφέρειας Αττικής για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη συνδρομητική πλατφόρμα υπηρεσιών IP του ΟΤΕ, καθώς και τη δορυφορική του πλατφόρμα, θα μεταδίδονται τα κανάλια της ΕΡΤ, καθώς το διοικητικό συμβούλιο της δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης ενέκρινε την παροχή άδειας μετάδοσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σπύρος Μαυρογένης είναι ο νέος πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΠΑΚΤ, μετά την παραίτηση του Σταμάτη Αθανάσουλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ένταξη 148 επενδυτικών σχεδίων στη δράση «Digi-Content», προϋπολογισμού 18,37 εκατ. ευρώ, ενέκριναν Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού του ΥΠΑΑ και Ψηφιακές Ενισχύσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μεγάλο ρεκόρ έκανε το gossip-tv.gr την Παρασκευή 29 Απριλίου, καθώς, το portal για την ελληνική και διεθνή showbiz ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο pageviews την ημέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετατίθεται για τον Ιούνιο η διεξαγωγή του διαγωνισμού της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού, παροχής υπηρεσιών δημοσίευσης σε εφημερίδες (πανελλαδικές και επαρχιακές) διαφόρων ανακοινώσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚλειστό spec για την ανάθεση του δημιουργικού και media λογαριασμού του νέου μοντέλου της Range Rover «Evoque» διεξάγει η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Nick Baylis, ψυχολόγος και λέκτορας στο University of Cambridge, αναπτύσσει τον τρόπο που τα τρέχοντα προβλήματα των Ελλήνων μπορούν να λειτουργήσουν ως συναισθηματικοί καταλύτες για προσωπική εξέλιξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» βρίσκεται νέα έντυπη καμπάνια προϊοντικών advertorials με την υπογραφή της Tribe για το ιρλανδικό ουίσκι Jameson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory