Η κρίση θα γίνει πολύ χειρότερη
Ο πρόεδρος του Ομίλου ΣΚΑΪ, Γιάννης Αλαφούζος μιλάει στο adbusiness για την κρίση στην αγορά της επικοινωνίας και media στην Ελλάδα, αλλά για τα μελλοντικά σχέδια του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος του Ομίλου ΣΚΑΪ, Γιάννης Αλαφούζος μιλάει στο adbusiness για την κρίση στην αγορά της επικοινωνίας και media στην Ελλάδα, αλλά για τα μελλοντικά σχέδια του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο brand Support 360 παρουσίασε η Κωτσόβολος, που καλύπτει όλες τις ανάγκες των καταναλωτών σε επίπεδο after sales service για τις ηλεκτρικές-ηλεκτρονικές τους συσκευές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εξαγορά του ανταγωνιστικού site Deals by Skroutz, προχώρησε το tsoonami, ένα από τα μεγαλύτερα Ελληνικά website προσφορών και ομαδικών αγορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές διακρίσεις απέσπασαν ο ΟΤΕ και η Cosmote στα βραβεία «Θαλής – CEO & CSR 2011», στο πλαίσιο του συνεδρίου «CEO & CSR Money Conference 2011 «Ηθική Επιχειρηματικότητα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη shortlist με τις εταιρείες, οι οποίες θα συμμετάσχουν στο spec για τον διαφημιστικό και Media λογαριασμό της, ανακοίνωσε η εταιρεία φωτοβολταϊκών συστημάτων, Neon Energy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκαν από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο οι εταιρείες που θα λάβουν μέρος στο spec για τον δημιουργικό και Media λογαριασμό του, με τον προϋπολογισμό για τα media να φτάνει στα 8 εκ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Erickson υπογράφει τη νέα ταινία της ΑctionAid, η οποία επιχειρεί να μηδενίσει τις αποστάσεις που χωρίζουν τον τηλεθεατή από τα παιδιά που κινδυνεύουν σε ολόκληρο τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sprint Integrated Communication ανέλαβε την επικοινωνία και προβολή της Draeger Hellas θυγατρική της γερμανικής Draeger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο spec, που ολοκληρώθηκε μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα, ακούγεται πως το fee, που συμφωνήθηκε, για τη δουλειά κυμαίνεται πλέον λίγο πάνω από το μισό της προηγούμενης συμφωνίας… και αυτό γίνεται όλο και πιο συχνό… Όλο και πιο κάτω πάνε οι τιμές στην αγορά επικοινωνίας, καθώς οι εταιρείες κάνουν όλο και χαμηλότερες προσφορές... Εξορθολογισμός ή πανικός;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη περισσότερο ενδυναμώνει το digital της η Leo Burnett, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να εντάξει στο δυναμικό της τον Περικλή Βανικιώτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The PR Team ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας «My Moment» για λογαριασμό της Colgate-Palmolive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαδικασία κλειστού spec βρίσκεται η εταιρεία Μimikos για την ανάθεση online ενεργειών σε social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory