Επέστρεψε στην SPSS BI Greece o Β.Παπαπαναγής
Έπειτα από απουσία 16 μηνών περίπου, ο Βλάσης Παπαπαναγής επέστρεψε στην SPSS BI Greece για να αναλάβει καθήκοντα Operations Director της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από απουσία 16 μηνών περίπου, ο Βλάσης Παπαπαναγής επέστρεψε στην SPSS BI Greece για να αναλάβει καθήκοντα Operations Director της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
70 χρόνια δημιουργικής «φαγούρας» γιορτάζει φέτος η jnl+ και η διευθύνουσα σύμβουλος, Αγγέλικα Λεούση, εξηγεί πώς η εταιρεία έχει μάθει να αντέχει στις αντιξοότητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επικεφαλής της Beyond Communications Μαίρη Μαρίπα αναλύει την ολοκληρωμένη προσέγγιση της εταιρείας απέναντι στην οικονομία, ενώ αναφέρεται και στη δύσκολη οικονομική συγκυρία του τόπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης γιορτάζουν Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και Arrow, μέσω καμπάνιας που εγκαινιάζει τη μεταξύ τους συνεργασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Οίκος Ζολώτα δημιούργησε αποκλειστικά για την ΕΛΕΠΑΠ (Ελληνική Εταιρία Προστασίας & Αποκατάστασης Αναπήρων Παίδων) το Γούρι Αγάπης 2012, «Οι 12 Οίκοι του Ήλιου», με στόχο την ενίσχυση του φιλανθρωπικού έργου του σωματείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το τρίπτυχο της απόλαυσης του espresso: Expertly selected, Finely crafted, Lovingly prepared, αποτελεί τη βασική ιδέα της TBWA\\Athens στη νέα καμπάνια του Dimello Espresso.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέλος του δυναμικού της Mediatech, που ανήκει στον Όμιλο Tempo, αποτελεί η μέχρι πρότινος γενική διευθύντρια της Oxygen Media, Δήμητρα Μάστορη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή 50 εκπροσώπων των εταιρειών-μελών του, πραγματοποιήθηκε το διήμερο 7-9 Οκτωβρίου στη Βιέννη το ετήσιο συνέδριο In Global Marketing Communications Network.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πληροφορίες θέλουν το Publicis Groupe να σκοπεύει να καταθέσει αίτηση πτώχευσης για την εταιρεία, με την απεργία των δικαστικών να φαίνεται να είναι ο μόνος λόγος που μπορεί να καθυστερήσει την εν λόγω εξέλιξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο της πρόγραμμα για την τηλεοπτική σεζόν 2011-2012 παρουσίασε πρόσφατα ο τηλεοπτικός σταθμός Νέα Τηλεόραση Κρήτης, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Clickwise επιμελήθηκε την online επικοινωνία των Marketing Excellence Awards 2011, με την αποστολή direct e-mail σε στελέχη κι επιχειρηματίες της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σχεδιασμό και την προώθηση της γνωστής μάρκας εσωρούχων Venus Victoria στα social media, ανέλαβε το P.I.G. (Public Image Generator) της αία* relate.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory