Ogilvy: 61 βραβεία Lions στις Κάννες
Η Ogilvy κέρδισε φέτος -χρονιά εορτασμού της συμπλήρωσης 100 χρόνων από τη γέννηση του David Ogilvy- 12 χρυσά βραβεία και συνολικά τα περισσότερα βραβεία Lions στην ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ogilvy κέρδισε φέτος -χρονιά εορτασμού της συμπλήρωσης 100 χρόνων από τη γέννηση του David Ogilvy- 12 χρυσά βραβεία και συνολικά τα περισσότερα βραβεία Lions στην ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Γνώμη + DraftFCB σχεδίασε, υλοποίησε και επικοινώνησε το διαγωνισμό για τα μπισκότα Oreο, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Kαθήκοντα Managing Director στη Housemarket IΚΕΑ Ελλάδος έχει αναλάβει ο Πάνος Κατηφόρης, ο οποίος προέρχεται από την Sara Lee Hellas Household & Body Care.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το λανσάρισμα των νέων σειρών προϊόντων Aromatics και Olivia πραγματοποίησε την Τετάρτη (29/6) η εταιρεία Παπουτσάνης σε ειδική εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τέσσερις υποψήφιοι ανάδοχοι διεκδικούν το λογαριασμό media ύψους 725.000 ευρώ (χωρίς το ΦΠΑ) της Helexpo-Ελληνικές Εκθέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μακρά πορεία και παράδοση τόσο σε διεθνές όσο και εγχώριο επίπεδο και διαθέτοντας ένα από τα πιο επιτυχημένα και καθιερωμένα slogan στην Ελλάδα, η Amstel συνεχίζει διαρκώς να καινοτομεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Ζωή» στην έντυπη επικοινωνία δίνει η πλατφόρμα CLIC2C®, που μπορεί να αναδείξει οποιοδήποτε έντυπο υλικό σε πύλη ενημέρωσης και προβολής, μέσω κάποιας mobile συσκευής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαθέτοντας παρουσία σε περισσότερες από 170 χώρες του κόσμου και γιορτάζοντας φέτος 30 χρόνια πορείας στην εγχώρια αγορά, η Heineken επιβεβαιώνει πως είναι φτιαγμένη για να ξεχωρίζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια πρωτότυπη καμπάνια για το νέο brand Support 360° δημιούργησαν Lowe Athens και Kωτσόβολος και ο Γιώργος Καράμπελας, δ/ντής Marketing της Dixons SE Europe, δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Lighthouse + Ashley αναδείχθηκε νικήτρια του διαγωνισμού που διεξήγαγε το Υπουργείο Τουρισμού της Μάλτας για τη διαφημιστική του επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Politics ανέθεσε η Νestlé Ελλάς, για τον τομέα του παγωτού, το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος έμμεσης επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, καθώς και την οργάνωση γραφείου Τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με στόχο να δείξει στους νέους πώς να πετύχουν τα όνειρά τους χωρίς να χαθούν, η Lowe Athens δημιούργησε τη νέα καμπάνια του Deree -The American College of Greece, η οποία είναι ήδη στον αέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory