
Ξανά στη Lowe η Pepsico-HBH
H Lowe Athens αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της PepsiCo-HBH για το δημιουργικό λογαριασμό των χυμών και αναψυκτικών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Lowe Athens αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της PepsiCo-HBH για το δημιουργικό λογαριασμό των χυμών και αναψυκτικών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH On Line Marketing oμάδα της Forthnet δίνει νέα διάσταση στις interactive ενέργειες στο πλαίσιο της προβολής του προϊόντος Ευ Ζην by Amita.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεστήθη το νέο διοικητικό συμβούλιο του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων μετά την πρόσφατη γενική του συνέλευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Yes. Positive Communication (www.yespositive.com) ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής της Asian Spa Ayurvedic & City Retreat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση στον «κόσμο της fytro» απευθύνει η Solid στους καταναλωτές, μέσα από τη νέα καμπάνια που δημιούργησε για την ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων υγιεινής διατροφής fytro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην UpSet! κατέληξε ο διαφημιστικός λογαριασμός των Public, αναφορικά με την Above-the-line επικοινωνία, μετά την ολοκλήρωση σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αθηναϊκή Ζυθοποιία και η Xerox Hellas διακρίθηκαν ως οι εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα το 2011, σύμφωνα με την έρευνα «Best Workplaces 2011».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χριστίνα Μπίτσικα ανέλαβε πρόσφατα καθήκοντα εμπορικής διευθύντριας των περιοδικών της Δάφνη Επικοινωνίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ivan Fernandes, ο άνθρωπος που κλήθηκε να επανδρώσει τη νέα παγκόσμια θέση της Mediacom για τα social media, μιλάει στο Interactive Marketing για τo marketing στην Εποχή του Διαλόγου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόνο θετικά μπορεί να κριθεί το γεγονός πως θα υπάρξει μια περίοδος «διαβούλευσης» πάνω στα ευρήματα του Συνεδρίου, προκειμένου να καταλήξουν οι φορείς όχι απλά σε ένα κείμενο κοινής αποδοχής και συναίνεσης, αλλά σε μια «διακήρυξη» κοινών δεσμεύσεων και συστράτευσης. Όπως γράφαμε και στο προηγούμενο τεύχος, είναι ώρα για δεσμεύσεις…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ On Telecoms, γιορτάζει 4 χρόνια πρωτοπορίας στις ελληνικές τηλεπικοινωνίες και διοργανώνει διαγωνισμό αποκλειστικά για τους φίλους της στο Facebook, με έναρξη τη Δευτέρα 4 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση με τους αθλητές των Special Olympics είχε η θυγατρική εταιρεία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός Greenteam και ο Ροταριανός Όμιλος Καπανδριτίου Αμφιαράειον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory