
Στόχος της Plias-Papoutsanis, η σταθερότητα
Για το όραμα της νέας διοίκησης της Plias-Papoutsanis και για τα μελλοντικά της σχέδια, μίλησε στο Retail Business ο Μενέλαος Τασόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το όραμα της νέας διοίκησης της Plias-Papoutsanis και για τα μελλοντικά της σχέδια, μίλησε στο Retail Business ο Μενέλαος Τασόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Strategy & Communication Advisors ήταν η νικήτρια του spec που πραγματοποίησε το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ On n Up σχεδίασε και ανέπτυξε το νέο site της Mamidoil-Jetoil με χρήσιμες πληροφορίες για την εταιρεία και τα προϊόντα της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο επίσημο κανάλι της στο Dailymotion εγκαινίασε η Euroleague Basketball, σε συνεργασία με την 24Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη φιλοσοφία της StrawberryFrog, που παρουσιάζεται σαν ένα από τα πιο ευέλικτα διεθνή διαφημιστικά δίκτυα, μίλησε στο adbusiness ο Partner-CEO, Hans Howarth.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο συνέδριο για την αγορά επικοινωνίας θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, στα τέλη Φεβρουαρίου, με στόχο να υπάρξει ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για την επόμενη μέρα στο χώρο της επικοινωνίας. Ήδη διεξάγεται μεγάλη έρευνα για τις ανάγκες του, ενώ, όπως ακούγεται, στη διοργάνωσή του θα συμμετάσχει σύσσωμη η αγορά, με εκπροσώπους από όλους τους φορείς του χώρου της επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα ο ΣΔΕ, η ΕΔΕΕ, η ΕΙΤΗΣΕΕ, η ΕΙΙΡΑ, η ΕΙΗΕΑ, ο ΣΕΔΕΑ και ο ΣΕΠΤ φαίνεται πως έχουν ήδη «σηκώσει μανίκια», μήπως και βρεθούν λύσεις στα καίρια προβλήματα που απασχολούν την αγορά και αφορούν πλέον και στη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη της Ogilvy & Mather Worldwide προχώρησε η Unilever για το χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού, που αφορά στο corporate brand της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από το Love Radio, όπως επίσης και από τον Happy 93,2 (πρώην Orange) αποτελεί ο εμπορικός διευθυντής Γιάννης Ράντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MSPS επέκτεινε τις δραστηριότητές της και στην Κύπρο, συστήνοντας θυγατρική εταιρεία (MSPS Cyprus).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα τα social media της Amstel σε μία σελίδα συγκέντρωσε η OgilvyOne, που σχεδίασε και υλοποίησε το νέο site της εταιρείας www.amstel.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Davlas & PaRtners ανέλαβε και υλοποίησε το Event Management και τις Δημόσιες Σχέσεις για την εκδήλωση των εγκαινίων της νέας boutique της Agent Provocateur στο Κολωνάκι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευκρινίσεις του Βασίλειου Κουλαϊδη στα ερωτήματα της ΈΝωσης για τα τρια spec που διενήργησε το Υπουργείο Παιδείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory