To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΣΕΕ: Αναθεώρηση του ΕΚΔ-Ε σε διεθνή πρότυπα

ΣΕΕ: Αναθεώρηση του ΕΚΔ-Ε σε διεθνή πρότυπα

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας αναθεώρησε τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε), υιοθετώντας τις αλλαγές που έχουν εφαρμοστεί ήδη στον Advertising & Marketing Communications Code, του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ICC) και ισχύουν διεθνώς.

Με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και των νέων τεχνικών marketing και με τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών που προκύπτουν από τη συνεχιζόμενη ψηφιακή επανάσταση, κρίθηκε αναγκαία η αναθεώρηση του Κώδικα και στη χώρα μας, προκειμένου να συνεχίσουν οι εταιρείες να λειτουργούν στο πλαίσιο της δεοντολογίας και σε αυτό το «νέο» περιβάλλον, αλλά και να διασφαλιστεί το ίδιο επίπεδο προστασίας των καταναλωτών, με αυτό που ισχύει για τα παραδοσιακά Μέσα.

«Όταν γύρω όλα αλλάζουν ο Κώδικας δεν μπορούσε να μείνει ίδιος. Χωρίς να γίνεται καμία αλλαγή στις βασικές του αρχές, αλλά με τις απαραίτητες προσαρμογές στα νέα δεδομένα, εκσυγχρονίζεται, για να απαντά καλύτερα στις ανάγκες της αγοράς και της κοινωνίας. Δείτε στο www.see.gr το νέο Κώδικα. Ο κλάδος της επικοινωνίας έχει αποδείξει ότι λειτουργεί με υπευθυνότητα και θα συνεχίσει να το κάνει, αν είμαστε όλοι ενημερωμένοι για τις εξελίξεις», δήλωσε η Γεν. Διευθύντρια του ΣΕΕ, Ελένη Δοντά     

Στην έκδοση του 2023 εφαρμόζονται οι παρακάτω αλλαγές:

α. δίνεται έμφαση στη διάκριση μεταξύ διαφημιστικής επικοινωνίας και συντακτικού περιεχομένου ή περιεχομένου που προέρχεται από τους χρήστες

β. διευρύνεται το πεδίο αναφοράς των κανόνων και περιλαμβάνει πλέον νέα μέσα και συμμετέχοντες, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι πλατφόρμες, οι influencers, bloggers και vloggers, κ.α.

γ. ενοποιούνται οι κανόνες που αφορούν στο άμεσο marketing και στο ψηφιακό marketing

δ. επικαιροποιείται η ορολογία και οι κανόνες για τη χρήση κινητών τηλεφώνων και άλλων φορητών συσκευών στο marketing που βασίζεται στην τοποθεσία και στα ενδιαφέροντα του καταναλωτή (location-based και interest-based advertising)

ε. διευκρινίζονται οι κανόνες για τις διαφημίσεις προς τα παιδιά και τους εφήβους, με νέους, ακριβείς ορισμούς

TAGS: ΣΕΕ