To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Βλέπει ευκαιρίες για προβολή

Unilever: Βλέπει ευκαιρίες για προβολή
Unilever: Βλέπει ευκαιρίες για προβολή

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Σπύρος Δεσύλλας, κατά την ομιλία του στην 4η
Συνάντηση Κορυφής CEO Summit 2010, για να βελτιωθεί η θέση της εταιρείας στην αγορά, πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στη σχέση με τον καταναλωτή, μέσα από την επένδυση στην καινοτομία, αλλά και την επικοινωνία.
Ο κ. Δεσύλλας αναγνωρίζει ότι υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες επένδυσης στα Μέσα Επικοινωνίας για την αγορά μεγάλου όγκου διαφημίσεων, με όρους που δεν υπήρχαν κατά το παρελθόν.
Σε αυτό το πλαίσιο, προκειμένου να στηρίξει το συνεχές λανσάρισμα των νέων κωδικών, οι οποίοι αγγίζουν τους 150 κάθε χρόνο, η εταιρεία προσβλέπει σε αύξηση 10% του GRP ανά έτος.