To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ascential: Αλλαγές στα Cannes Lions το 2019

Ascential: Αλλαγές στα Cannes Lions το 2019
Η Ascential, η μητρική εταιρεία του Cannes Lions International Festival of Creativity, ανακοί-νωσε το λανσάρισμα δύο νέων βραβείων Lions και την κατάργηση ενός άλλου.

Συγκεκριμένα, από το 2019, το φεστιβάλ θα απονείμει ένα «Creative Strategy Lion», που απευθύνεται στους planners και γιορτάζει τον τρόπο με τον οποίο ο στρατηγικός σχεδιασμός μπορεί να επαναπροσδιορίσει ένα brand και να επηρεάσει τους καταναλωτές.

Επίσης, εισάγει το «Entertainment Lion for Sport», το οποίο θα απευθύνεται σε αυτές τις καμπάνιες που επικεντρώνονται σε αθλητικά brands.

Αντίθετα, το Φεστιβάλ καταργεί την κατηγορία «Product Design Lions», η οποία θα απορροφηθεί από τα «Design Lions and Innovation Lions».

Η Ascential αποκάλυψε επίσης την έναρξη μιας νέας κοινής πρωτοβουλίας με την «αδελφή» εταιρεία MediaLink, που θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ των Καννών.

Η πρωτοβουλία έχει τίτλο CLX, που σημαίνει «Connect.Learn.Experience» και θα στοχεύει στη σύνδεση των marketers με τους δημιουργούς ψυχαγωγίας και πε-ριεχομένου σε «οικεία προγράμματα».