To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Effie Awards Hellas: Νέες κατηγορίες στη φετινή διοργάνωση

Effie Awards Hellas: Νέες κατηγορίες στη φετινή διοργάνωση

Νέες κατηγορίες περιλαμβάνει η φετινή διοργάνωση των Effie Awards Hellas, που έχει ήδη ξεκινήσει. Όπως αναφέρει ο Πρόεδρος της ΟΕ Effie Awards Hellas 2022 Χρήστος Λάτος σε σχετική επιστολή του τα σημαντικότερα βραβεία, διεθνώς, στο marketing και την επικοινωνία, διευρύνουν το αποτύπωμά τους, για να συμπεριλάβουν και νέες κατηγορίες ενεργειών. Όπως τονίζει «πλέον, δεν πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας τα Εffies ως ένα διαγωνισμό όπου διακρίνονται μόνο ολοκληρωμένες καμπάνιες επικοινωνίας, αλλά και πολύ στοχευμένες, έξυπνες, στρατηγικά μελετημένες και άρα αποτελεσματικές ενέργειες, σε όλο το φάσμα του marketing και της επικοινωνίας.»

Αυτή τη στιγμή ο διαγωνισμός έχει 14 προϊοντικές κατηγορίες (Industry Categories) και 25 ειδικές κατηγορίες (Specialty Categories).

Οι νέες προσθήκες είναι οι παρακάτω:

Οι νέες κατηγορίες των Effie Awards Hellas 2022

Commerce & Shopper
6 κατηγορίες αφιερωμένες στο Commerce & Shopper Marketing. 
Αφορά τόσο καταστήματα (φυσικά και ηλεκτρονικά) λιανικής, όσο και τα brands που κάνουν tailor made επικοινωνία μέσα σε αυτά.

1. Challenger Brand Solution
2. Crisis Response / Critical Pivot
3. Data-Driven
4. e-commerce
5. Multi-Brand Shopper Solution
6. Seasonal

Influencer Marketing
Για brands που συνεργάστηκαν αποτελεσματικά με influencers για να προσεγγίσουν το κοινό τους και να φέρουν κοντινά ή μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Performance Marketing
Μια κατηγορία αποκλειστικά για καμπάνιες performance marketing. Οι συμμετέχοντες θα καταθέσουν ειδική φόρμα αποτελεσματικότητας με συγκεκριμένα ζητούμενα για το Performance Marketing.    

Social Media
Μία νέα κατηγορία για καμπάνιες, με βασικό μέσο επικοινωνίας τα social media.

Marketing Innovation Solution | Business / Product / Service Innovation
Για πρώτη φορά τα
Effies βραβεύουν προϊόντα / υπηρεσίες που πέτυχαν, επειδή αυτό που πρόσφεραν στον καταναλωτή ήταν καινοτόμο. Σε περίπτωση που τα αποτελέσματα ήρθαν εξαιτίας της καμπάνιας επικοινωνίας, τότε η συμμετοχή θα πρέπει να κατατεθεί σε μια από τις άλλες κατηγορίες.   

Environmental (Brands – Non-Profit)
Η ανάγκη για υιοθέτηση στρατηγικών βιώσιμης ανάπτυξης (sustainability) από τις επιχειρήσεις και τα brands γίνεται όλο και πιο επιτακτική τα τελευταία χρόνια. Οι συμμετοχές θα πρέπει να έχουν ως βασικό στόχο την αλλαγή της συμπεριφοράς του κοινού και την προσπάθεια να το στρέψουν προς πιο περιβαλλοντολογικά βιώσιμες λύσεις, αποδεικνύοντας όμως πως οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης συνδέονται με τη συνολική στρατηγική του brand.

Δείτε αναλυτικά τις κατηγορίες του διαγωνισμού
 
Η υποβολή συμμετοχών θα ολοκληρωθεί στις 4 Απριλίου 2022 ενώ θα πρέπει να επισημανθεί πως την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου και ώρα 16.00  θα πραγματοποιηθεί το
Webinar Tips to Succeed, ένα δωρεάν webinar που θα βοηθήσει όσους υποβάλλουν συμμετοχές στα Effies, να το κάνουν σωστά.

Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής