To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Επιλέχθηκαν οι φιναλιστ των Euro Effies

Επιλέχθηκαν οι φιναλιστ των Euro Effies
Τα φετινά βραβεία γιορτάζουν την 20η επέτειό τους με αύξηση 30% στις συμμετοχές.

43 καμπάνιες έχουν επιλεγεί από την κριτική επιτροπή του πρώτου γύρου, ώστε να προκριθούν στο δεύτερο και τελικό γύρο των EACA Euro Effie Awards 2016, τα οποία γιορτάζουν την 20η επέτειό τους, καταγράφοντας ρεκόρ στον αριθμό συμμετοχών, με 30% αύξηση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Οι φιναλίστ προέρχονται από ένα ευρύ φάσμα εταιρειών από τη Δανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιρλανδία, τη Ρουμανία, τη Σλοβακία, την Ισπανία, την Ουκρανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Υπό την προεδρία του Dan Burdett, του Global Brand Vice President Snickers στη Mars, η κριτική επιτροπή του δεύτερου γύρου θα συνέλθει στις 30 Ιουνίου για να επανεξετάσει τις προεπιλεγείσες καμπάνιες. Με βάση τα στοιχεία των αποτελεσμάτων (80%) και τη δημιουργική δουλειά (20%), η κριτική επιτροπή θα αποφασίσει στη συνέχεια για τους νικητές των φετινών Euro Effie.

Η κριτική επιτροπή του δεύτερου γύρου θα ενώσει μια κλειστή ομάδα ανώτερων στελεχών της βιομηχανίας από 11 χώρες. Μεταξύ των κριτών περιλαμβάνονται οι Jay Rhee, European CEO της Innocean Worldwide Europe, Harjot Singh, EVP Regional Strategy Director Europe στη McCann Worldgroup EMEA και ο Volker Sydow, Global Category Director for Sexual Wellbeing στη Reckitt Benckiser.  

Οι νικητές του φετινού διαγωνισμού θα ανακοινωθούν τη 18η Οκτωβρίου 2016, στο Gala απονομής που θα γίνει στις Βρυξέλλες.