To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H Άννα Καραδημητρίου της Focus Bari στην κριτική επιτροπή των CX Gulf Awards 2020

H Άννα Καραδημητρίου της Focus Bari στην κριτική επιτροπή των CX Gulf Awards 2020
Από τους ελάχιστους στην Ελλάδα εξειδικευμένους συμβούλους Customer Experience και πιστοποιημένο μέλος του CXPA (Customer Experience Professionals Association), η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος της Focus Bari και Head of CX & Innovation, βρίσκεται σήμερα στο Dubai, καλεσμένη ως μέλος της Κριτικής Επιτροπής στα CX Gulf Awards 2020.

Εδώ και αρκετά χρόνια, το Customer Experience αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την κουλτούρα, την ανάπτυξη και την επιτυχία όλο και περισσότερων οργανισμών,και η εξειδίκευση της Focus Bari και της Άννας Καραδημητρίου με την ομάδα της, έχουν ως αποστολή την έμπνευση, συμβουλευτική και προσφορά σύγχρονων λύσεων στον τομέα του CX.

Η μακρόχρονη εμπειρία στην μελέτη των καταναλωτών σε συνδυασμό με την βαθειά γνώση της επιχειρηματικής οπτικής και λειτουργίας, καθιστούν ένα κορυφαίο researcher όπως η Άννα Καραδημητρίου, τον καταλληλότερο expert σε θέματα CX.

«Είναι μεγάλη τιμή και χαρά γι’ αυτή την αναγνώριση: η επιλογή μου ως κριτής στα Gulf Customer Experience Awards 2020 στην κατηγορία “Customers at the Heart of Everything” είναι μια ευκαιρία να έρθω σ’ επαφή με εμπνευστικά cases από κορυφαίες στο είδος εταιρείες, να αξιολογήσω τις δράσεις τους και να δώσω ουσιαστική ανατροφοδότηση στους finalists. Οι περισσότερες παρουσιάσεις είναι ανοικτές σε όλους τους συμμετέχοντες, οπότε η συγκέντρωση των καλύτερων διεθνών πρακτικών αναμένεται τεράστια. Είμαι σίγουρη ότι θα επιστρέψω στην Ελλάδα γεμάτη από φρέσκιες ιδέες, προσεγγίσεις και επαφές που θα βοηθήσουν ακόμα περισσότερο την ανάπτυξη κορυφαίων εμπειριών πελάτη από τους οργανισμούς στην χώρα μας».
TAGS: Focus Bari