To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μια Ελληνίδα στην κριτική επιτροπή των Euro Effies

Μια Ελληνίδα στην κριτική επιτροπή των Euro Effies
Η EACA ανακοίνωσε τη σύνθεση της Κριτικής Επιτροπής των 2016 Euro Effie Awards, στην οποία προεδρεύει ο Global Brand Vice President της Snickers στη Mars, Dan Burdett.

Ο πρώτος γύρος κρίσεων θα πραγματοποιηθεί το διαστημα 25 Μαΐου-15 Ιουνίου, ώστε να προκύψουν οι φιναλίστ για τον δεύτερο γύρο. Μεταξύ των κριτών του πρώτου γύρου, βρίσκεται και η Έφη Δικαστοπούλου, Group Account Director στη Wunderman Athens – Greece, που αποτελεί τη μόνη ελληνική εκπρόσωπο στη διαδικασία.

Τα Euro Effies αποτελούν έναν θεσμό 20 χρόνων, που επιβραβεύουν τις πιο αποτελεσματικές πολυεθνικές εμπορικές καμπάνιες επικοινωνίας στην Ευρώπη, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως η φετινή διοργάνωση καταγράφει αύξηση 30% στις συμμετοχές σε σύγκριση με την περσινή χρονιά. Οι κριτές εστιάζουν σε διάφορα χαρακτηριστικά της κάθε καμπάνιας για να καθορίσουν αν αυτή θα προχωρήσει στην επόμενη φάση του διαγωνισμού. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπυκνώνονται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες: Strategic Challenge, Creative Strategy, Bringing the idea to life και Effectiveness.

Από εκεί και πέρα, πέραν του Burdett και της Δικαστοπούλου, μεταξύ των μελών της κριτικής επιτροπής βρίσκονται οι Annemie Goegebuer, Strategy Director της Publicis, Tomas Nadr, Digital Brand Director της Havas Worldwide Prague, Nicolas Kayser, Insight & Research Director της Innocean Worldwide Europe και Laura Fantoni, Senior Brand Manager της Mondelez.