To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

MIXX Awards: Η ψηφιακή επικοινωνία στο προσκήνιο

MIXX Awards: Η ψηφιακή επικοινωνία στο προσκήνιο
Στην τελική ευθεία μπαίνει η διοργάνωση των ΙΑΒ Ηellas MIXX Awards, η υποβολή συμμετοχών στα οποία έχει παραταθεί μέχρι τις 16 Μαίου. Ο Γιάννης Καποδίστριας, Αντιπρόεδρος του ΙΑΒ Ηellas μας παρουσιάζει τις φετινές καινοτομίες αλλά και τα στοιχεία που κάνουν τον θεσμό να ξεχωρίζει.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Ποια θα λέγατε πως είναι τα στοιχεία που κάνουν τον θεσμό των IAB Hellas MIXX Awards να ξεχωρίζει;

Τα MIXX Awards αποτελούν ένα διεθνή θεσμό και μια γιορτή για τα εξαιρετικά έργα της Ελληνικής ψηφιακής επικοινωνίας. Διοργανώνονται και επιβλέπονται από τα εκλεγμένα στελέχη του IAB Hellas, που εκπροσωπούν σημαντικό αριθμό εταιριών από όλο το φάσμα του κλάδου του διαδραστικού μάρκετιγκ. Η αξιολόγηση των έργων γίνεται με ξεκάθαρα κριτήρια και αποκλειστικά από τη διεθνή επιτροπή κριτών.

Πείτε μας περισσότερα για αυτήν την Επιτροπή; Πώς προκύπτουν τα μέλη της και πώς αξιολογούν;

Η επιτροπή, που είναι 12 μελής φέτος, συγκροτείται από στελέχη 12 διαφορετικών εθνικών οργανισμών ΙΑΒ, που συνεισφέρουν σημαντικές γνώσεις, διεθνή εμπειρία και χρόνο για να αναδειχθούν τα σημαντικότερα έργα της χρονιάς που πέρασε. Τα μέλη της επιτροπής αυτής δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές αγορές, έχουν συχνά διαφορετικό υπόβαθρο και εξειδίκευση στην ψηφιακή επικοινωνία. Έτσι είναι ενδιαφέρον ότι παρόλο που δεν συζητούν μεταξύ τους τα προς αξιολόγηση έργα, οι αξιολογήσεις τους συγκλίνουν σημαντικά στις περισσότερες περιπτώσεις. Η κρίση της διεθνούς επιτροπής είναι τελική και δεν υπόκειται σε καμία δευτερογενή επεξεργασία.

Ανεξάρτητα απο την επιτρόπη αυτή, εχουμε επιπλέον θεσπίσει εδώ και δυο χρόνια ξεχωριστά και το βραβείο μελών ΙΑΒ Hellas . Για αυτο το βραβείο ψηφίζουν όλα τα μέλη του οργανισμού καθιστώντας με αυτο τον τρόπο τα mixx awards τα μόνα βραβεία με τέτοιο βαθμό διαφάνειας. Καλούμε  και φέτος όλα τα μέλη μας να συμμετέχουν στην γιορτή ψηφιακής διαφήμισης ψηφίζοντας το καλύτερο έργο στην κάθε κατηγορία. 



Πόση σημασία έχει ο αριθμός των συμμετοχών για να διακριθούν τα έργα μια εταιρίας;

Η κριτική επιτροπή αξιολογεί κάθε έργο ξεχωριστά, χωρίς να γνωρίζει λεπτομέρειες για τον αριθμό των συμμετοχών, ή άλλα στοιχεία για την κάθε υποψήφια εταιρία. Έτσι είναι απόλυτα εφικτό μία εταιρία που έχει εκπονήσει ένα εξαιρετικό έργο, με μια μόνον υποψηφιότητα των 150 ευρώ, να αποσπάσει 3, ακόμη και 4 διακρίσεις. Δηλαδή το Χρυσό Βραβείο, το Βραβείο των Μελών και το Best in Show σε ότι αφορά τα «δικά μας» Ελληνικά MIXX Awards. Επειδή όμως φέτος εισάγουμε μια σημαντική καινοτομία, τα «χρυσά» έργα όλων των κατηγοριών θα μπορούν να υποβληθούν ΔΩΡΕΑΝ (με έξοδα του IAB Hellas) και στα IAB Europe MIXX Awards, διεκδικώντας και εκεί μια σημαντική διάκριση.

Γιατί προχωρήσατε σε αυτήν την καινοτομία φέτος;
Θεωρούμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντική η προβολή και η αναγνώριση της δουλειάς των Ελληνικών εταιριών ψηφιακής επικοινωνίας διεθνώς. Αποφασίσαμε να βρούμε τον βέλτιστο τρόπο ώστε σημαντικός αριθμός έργων να αναδειχθεί σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, στηρίζοντας οικονομικά αυτήν την προσπάθεια. Έτσι, κάθε ένα από τα 12 έργα που θα διακριθούν με χρυσό βραβείο φέτος θα μπορούν να υποβληθούν δωρεάν στη διοργάνωση των IAB Europe MIXX Awards. Με αυτόν τον τρόπο θα προβληθούν σε ένα ευρύτατο διεθνές κοινό οι εταιρίες που τα εκπόνησαν και κατ’ επέκταση το Ελληνικό excellence στο ψηφιακό μάρκετιγκ.

Υπήρξαν αλλαγές στις κατηγορίες φέτος; Πώς και γιατί αποφασίστηκαν;
Η ίδια η επικοινωνία αποτελεί έναν ζωντανό οργανισμό που εξελίσσεται. Οι τάσεις, οι ανάγκες των διαφημιζομένων, η τεχνολογία, η δημιουργικότητα, όλα συμβάλλουν σε μικρές ή μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που σχεδιάζονται και εκτελούνται προγράμματα ψηφιακού μάρκετιγκ. Ανάλογα λοιπόν κι εμείς πρέπει να προσαρμόζουμε τις κατηγορίες βράβευσης στα IAB Hellas MIXX Awards. Έτσι η κατηγορία PR που εισήχθη με επιτυχία πριν 2 χρόνια «εξελίχθηκε» φέτος σε «Digital Reputation Management», ώστε να συμπεριλάβει όλες τις σχετικές ενέργειες. Επίσης φέτος προσθέσαμε την κατηγορία «Best Original Content Series», η οποία απευθύνεται, κυρίως, στους Digital Publishers και αφορά τη δημιουργία περιεχομένου μέσα από το οποίο εξυπηρετούνται τα επικοινωνιακά requirements των διαφημιζομένων πελατών τους.

Πρακτικά ποιες πληροφορίες είναι σημαντικές για τις υποψήφιες εταιρίες, που ενδεχομένως, ακόμη και τώρα αποφασίσουν να υποβάλλουν συμμετοχή;

Το νέο, τελικό deadline συμμετοχής είναι 16 Μαϊου. Η διαδικασία είναι απλή και διεξάγεται online στο www.iabmixxawards.gr. Οι υποβολές υποψηφιοτήτων γίνονται στην αγγλική γλώσσα, για την διευκόλυνση της διεθνούς επιτροπής κριτών. Φυσικά κάνουμε “save the date” για την τελετή απονομής, που θα διεξαχθεί στον ίδιο χώρο με πέρσι, τον θερινό κινηματογράφο Μπομπονιέρα στην Κηφισιά, στις 19 Ιουνίου.
TAGS: Mixx Awards