To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ogilvy: Ολική επαναφορά στα Ermis Awards

Ogilvy: Ολική επαναφορά στα Ermis Awards
Έπειτα από έναν χρόνο αποχής, η νέα και ενοποιημένη πλέον Ogilvy επέστρεψε δριμύτερη, κάνοντας μια από τις καλύτερες επιδόσεις στην ιστορία του θεσμού και κατακτώντας τον τίτλο Agency of the Year σε όλες τις ενότητες που διαγωνίστηκε, ενώ κέρδισε συνολικά 82 βραβεία, αριθμός ρεκόρ για οποιαδήποτε διοργάνωση των Ermis Awards ως σήμερα.

Συγκεκριμένα, η Ogilvy ανακηρύχτηκε:

  • Advertising Agency of the Year
  • Digital Agency of the Year
  • Direct Agency of the Year
  • PR Agency of the Year



Επίσης η
Ogilvy κατέκτησε και την πρώτη θέση στην κατάταξη του Branded Entertainment & Content αλλά και στην ενότητα Print & Outdoor Craft.

Ενδεικτικό είναι ότι η Ogilvy κατέκτησε 8 από τα 11 συνολικά Grand Ermis που απονεμήθηκαν στις παραπάνω ενότητες. Συγκεκριμένα:

  • Grand Ermis στις Εκστρατείες των Ermis Ad για το “Roaming ως την Άκρη του Κόσμου” της COSMOTE.
  • Grand Ermis στις Υπαίθριες Διαφημίσεις των Ermis Ad για το “Sunshine Discount” της AEGEAN.
  • Grand Ermis στα Ermis Digital για την καμπάνια “Act for Love” της Lacta.
  • Grand Ermis στα Ermis Direct για το “Sunshine Discount” της AEGEAN.
  • Grand Ermis στα Ermis Branded Entertainment & Content για το “Sunshine Discount” της AEGEAN.
  • Grand Ermis στα Ermis PR για το “Sunshine Discount” της AEGEAN.
  • Campaign of the Year στα Αναλώσιμα Αγαθά για το “Act for Love” της Lacta.
  • Campaign of the Year στις Υπηρεσίες για το “Roaming ως την Άκρη του Κόσμου” της COSMOTE.

ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ
OGILVY

 Όμως οι δουλειές που έφεραν την Ogilvy στην πρώτη θέση της κατάταξης σε όλες αυτές τις ενότητες, ήταν πολύ περισσότερες. Έτσι χρυσά Ermis κατέκτησαν η ταινία “ROBOGIRL, αλλά και το τηλεοπτικό σποτ “Πυροτεχνουργός” για την COSMOTE. Χρυσή επίσης αναδείχτηκε η φιλόλογος κυρία Κική και η τηλεοπτική διαφήμιση της Hellmanns για τις νέες Ελληνικές γεύσεις. Χρυσό Ermis επίσης κατέκτησε η καμπάνια Truth Detector του Nescafé, η τηλεοπτική καμπάνια της ΕΡΤ, οι καταχωρίσεις για τα παιδικά check-up του ΙΑΣΩ, ενώ πολλά ακόμα βραβεία απέσπασαν και καμπάνιες για την Coca-Cola, τα ΙΚΕΑ, την Τράπεζα Πειραιώς και την εταιρία Sarantis.

Είναι ενδεικτικό ότι και οι τρεις διακρίσεις πελατών, πήγαν σε πελάτες της Ogilvy.

  • Client of the Year αναδείχτηκε η COSMOTE
  • Brand of the Year αναδείχτηκε η Aegean
  • Ενώ το βραβείο Creative Bravery πήγε στην Mondeléz για την καμπάνια “Act for Love” της Lacta


ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ AEGEAN - “Sunshine Discount

Το έργο με τις περισσότερες και μεγαλύτερες βραβεύσεις (Grand Ermis σε Direct, PR, BEC και Υπαίθριες Διαφημίσεις), ήταν η ενέργεια που σχεδίασε και υλοποίησε η Ogilvy για την AEGEAN, προβάλλοντας ζωντανά στην καρδιά του βροχερού Βερολίνου, επί τρείς μέρες, τον καλοκαιρινό καιρό της χώρας μας. Και αυτό δεν το έκανε απλά για να προκαλέσει τους Γερμανούς περαστικούς αλλά για να τους χαρίσει ταξίδια στην ηλιόλουστη Ελλάδα, με τη θαρραλέα υπόσχεση πώς αν τύχαινε να συννεφιάσει κατά τη live μετάδοση, η AEGEAN θα έδινε 50% έκπτωση στα εισιτήριά τους.

Μέσα από το billboard που στήθηκε στο Sony Center αλλά και του website της AEGEAN, οι Γερμανοί πολίτες μπορούσαν να παρακολουθούν τον καιρό που μετέδιδαν live κάμερες που είχαν εγκατασταθεί στην Αθήνα και στην Πάρο και οι οποίες ήταν συνδεδεμένες με ειδικά φωτοβολταϊκά panels που κατέγραφαν τα επίπεδα φωτεινότητας στον ουρανό. Ταυτόχρονα, η εικόνα τους αναλυόταν με τεχνολογία machine learning σε πραγματικό χρόνο, ώστε να είναι δυνατός ο εντοπισμός και του πιο μικρού σύννεφου, τη στιγμή που θα εμφανιζόταν.


Lacta - “Act for Love

Η καμπάνια που κέρδισε το Grand Ermis της ενότητας Ermis Digital, τον τίτλο του “Campaign of the Year” στα Αναλώσιμα Αγαθά, αλλά και το βραβείο Creative Bravery, είναι η εκστρατεία Act for Love για την Lacta, που κάλεσε για πρώτη φορά τους Έλληνες να «αγκαλιάσουν όλες τις γεύσεις της αγάπης», προβάλλοντας τις αληθινές ιστορίες 28 diverse ζευγαριών.

Στα πλαίσια της καμπάνιας, τα ζευγάρια φωτογραφήθηκαν με την αγαπημένη τους γεύση Lacta και μίλησαν για όσα κάνουν την αγάπη τους μοναδική. Μέσα σε μια μέρα, από τη στιγμή που οι φωτογραφίες των ζευγαριών ανέβηκαν στο Facebook , η καμπάνια έγινε viral,  προκαλώντας αμέτρητα σχόλια και reactions αλλά και μια συζήτηση για την συμπερίληψη που ελάχιστα brands έχουν τολμήσει στην Ελλάδα. Η τολμηρή επικοινωνία αναδημοσιεύτηκε αυθόρμητα από media σε Ελλάδα και εξωτερικό, έγινε Νο1 στο Twitter και ενέπνευσε εκατοντάδες memes και δημοσιεύματα. Και παρά τις απειλές για μποϊκοτάζ, οι πωλήσεις της Lacta ξεπέρασαν κατά 13,5% σε όγκο τις πωλήσεις της προηγούμενης χρονιάς, την ίδια εποχή.



COSMOTE - “Roaming ως την άκρη του κόσμου”

Η καμπάνια που κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο του Campaign of the Year στις Υπηρεσίες και το Grand Ermis στις Εκστρατείες, ήταν αυτή που σχεδίασε η Ogilvy προκειμένου να επικοινωνήσει την παγκόσμια κάλυψη του δικτύου Roaming της COSMOTE.

Η πρωτότυπη αυτή ενέργεια κάλεσε τους Έλληνες να ταξιδέψουν ανά τον κόσμο, προκειμένου να διαπιστώσουν οι ίδιοι, ότι το roaming της COSMOTE πιάνει και στα πιο μακρινά σημεία της γης. Και επειδή στην Ελλάδα όταν θέλουμε να πούμε πολύ μακριά εννοούμε ως και… “του Διαόλου τη Μάνα”, ως “του Βοδιού το Κέρατο”, “στη Μέση του Πουθενά” ή ως “το Τέλος του Κόσμου”,  ταξιδέψαμε τους τυχερούς ακριβώς εκεί! Συγκεκριμένα, στο Devils Μother της Ιρλανδίας, στο Vestrahorn της Ισλανδίας, στο Nowhere της Οκλαχόμα, αλλά και στο Worlds End της Sri Lanka, όπου οι 4 τυχεροί κατάφεραν να πραγματοποιήσουν μια live ομαδική κλήση, αποδεικνύοντας ότι με την COSMOTE το Roaming φτάνει ως την άκρη του κόσμου!

Πάνος Σαμπράκος,
Chief Creative Officer, Ogilvy

Είναι μεγάλη μας τιμή η κατάκτηση όλων αυτών των τίτλων. Και είναι ιδιαίτερη η χαρά μας που όλα αυτά τα βραβεία κερδήθηκαν για μεγάλες δουλειές, που ο κόσμος τις είδε και τις διασκέδασε πολύ. Δουλειές που επηρέασαν ακόμα και τις αντιλήψεις της κοινωνίας μας.

Τις διακρίσεις αυτές τις χρωστάμε στους πελάτες μας. Χωρίς αυτούς τίποτα από τα παραπάνω δεν θα ήταν εφικτό. Θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε για όλη την συνεργασία μας και για το θάρρος να υποστηρίξουν τις μεγάλες τολμηρές ιδέες που κάνουν την διαφορά.  Ευχαριστούμε επίσης τους συνεργάτες μας στις εταιρίες παραγωγής τόσο για τον επαγγελματισμό όσο και για το μεράκι τους. Και πάνω από όλα, τιμούμε τις πολλές και ταλαντούχες ομάδες της Ogilvy που τα καταφέρνουν εξίσου καλά σε όλα τα μέσα, με έμφαση στις ιδέες που εμπλέκουν τον καταναλωτή και τον κάνουν μέρος της καμπάνιας.”