LOWE: Αποτελεσματική σε καιρούς κρίσης
Σε μια αγορά σε βαθιά κρίση, με δείκτη ανάπτυξης -4%, η LOWE Athens κατάφερε να αναδειχθεί η 2η πιο αποτελεσματική εταιρεία στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον παγκόσμιο δείκτη των βραβείων Effie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια αγορά σε βαθιά κρίση, με δείκτη ανάπτυξης -4%, η LOWE Athens κατάφερε να αναδειχθεί η 2η πιο αποτελεσματική εταιρεία στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον παγκόσμιο δείκτη των βραβείων Effie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλάζουν... εποχή φέτος τα Ermis Awards σε σύγκριση με τα συνηθισμένα, καθώς αντί του καθιερωμένου Δεκέμβρη, αυτή τη σεζόν θα λάβουν χώρα την Άνοιξη του 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο βραβείο στην κατηγορία Food (B) απέσπασε στην απονομή των βραβείων dieline 2011 η συσκευασία «sugarillos, ένα κουταλάκι ζάχαρη» που σχεδίασε η mousegraphics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy κέρδισε φέτος -χρονιά εορτασμού της συμπλήρωσης 100 χρόνων από τη γέννηση του David Ogilvy- 12 χρυσά βραβεία και συνολικά τα περισσότερα βραβεία Lions στην ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη θέση στην κατηγορία Ηλεκτρονικών & Ηλεκτρικών συσκευών, έδωσαν οι καταναλωτές στην αλυσίδα Κωτσόβολος για πέμπτη συνεχή χρονιά, με βάση την έρευνα Famous Brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δεύτερη θέση στην Ευρώπη, στις μετρήσεις αποτελεσματικότητας που πραγματοποίησαν Effies Awards και Warc, κατέλαβε η Lowe Athens στην κατηγορία Most Effective Agency Offices.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την BBDO να αναδεικνύεται σαν το Network της Χρονιάς και την AlmapBBDO Sao Paulo σαν την Agency της Χρονιάς, ολοκληρώθηκε το φετινό Φεστιβάλ Cannes Lions. Διαβάστε τη λίστα με τους νικητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σημαντικότερη διάκριση των εργαζομένων της PepsiCo διεθνώς, απέσπασε ο National Account/Export Manager της Tasty Foods, Παναγιώτης Ούτσιος, καθώς βραβεύτηκε με το PepsiCo Ring of Honor 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σημαντική διεθνή διάκριση απέσπασε η Ashley&Holmes/Politics στη Φινλανδία, καθώς της απονεμήθηκε το Χρυσό Βραβείο Διαφήμισης για την ταινία \"Μαζί\" του ΟΠΑΠ, στη διάρκεια του Πανευρωπαϊκού Συνεδρίου Λοταριών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την απονομή των Βραβείων Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας Οικόπολις 2011, κορυφώθηκε την Τρίτη (7/6) ο θεσμός του Ecocity, που ανέδειξε για 7η συνεχή χρονιά τις στοχευμένες δράσεις που αφορούν στο περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΕΔΕΕ είναι στο εξής ο επίσημος αντιπρόσωπος του Διεθνούς Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών (Cannes Lions) στην Ελλάδα, καθώς ανταποκρίθηκε θετικά στο επίσημο ενδιαφέρον του Φεστιβάλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΕΙΜ της ΕΕΔΕ προκηρύσσει για τρίτη φορά τα Marketing Excellence Awards, το μοναδικό θεσμό βράβευσης του Marketing στη χώρα μας, υπό την αιγίδα του ΥΠΑΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory