Ermis Awards: Δημοσιεύθηκαν στο mobile app οι φιναλίστ
Η απονομή των βραβείων θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαρτίου στο Θέατρον του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απονομή των βραβείων θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαρτίου στο Θέατρον του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καταληκτική ημερομηνία υποβολής η Παρασκευή 1η Μαρτίου 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αντιπροσώπευση του διεθνώς καταξιωμένου θεσμού έχει αναλάβει από το 2018 η Direction Βusiness Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο προς ανάθεση έργο απαρτίζεται από τρία μέρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Ηellas 2018 αναλύει τη σπουδαιότητα του θεσμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας μάς μιλά για την πρόσφατη διάκριση της ΑΛΦΑ στα Effie Hellas 2018 καθώς και για τη γενικότερη φιλοσοφία του brand ως προς το marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βραβεία που αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές επικοινωνίας και εταιρικών υποθέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην επιμέλεια της διοργάνωσης PRIX DE BEAUTÉ έχει το περιοδικό BEAUTĖ΄.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντέϊ» ξεχώρισε με χρυσό Effie Award στην κατηγορία Seasonal Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναγνωρίστηκε με διάκριση η «Πολιτική Ακεραιότητας και Καταπολέμησης της Απάτης» της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διαγωνισμός νέων της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχώρισε για τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία και τη στοχευμένη επικοινωνία του brand, μέσα από ένα ανατρεπτικό τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον «κύριο Πρόβατο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory