Cosmote: Gold Effie για την καμπάνια WiFipendence Day
Με Gold Effie βραβεύτηκε η καμπάνια WiFipendence Day για την υπηρεσίαCOSMOTE My WiFi, στο πλαίσιο των βραβείων Effie Hellas 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε Gold Effie βραβεύτηκε η καμπάνια WiFipendence Day για την υπηρεσίαCOSMOTE My WiFi, στο πλαίσιο των βραβείων Effie Hellas 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAπο την Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου έχει ξεκινήσει η ψηφοφορία για τα RETAILBUSINESS AWARDS 2016, η οποία θα διαρκέσει μέχρι και την Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπονεμήθηκαν τα βραβεία στις 17 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο σημαντικές προσωπικότητες που έχουν καταφέρει να διακριθούν και εκτός ελληνικών συνόρων με εντυπωσιακά αποτελέσματα ο καθένας στον τομέα του, θα είναι ομιλητές στην βραδιά της Τελετής Απονομής των Effie Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς αλλαγές στις κατηγορίες πραγματοποιείται φέτος η ενότητα Ermis Direct, η οποία παρουσιάζεται σήμερα στο πλαίσιο του αφιερώματός μας στο θεσμό των Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυνατότητα υποβολής των υποστηρικτικών υλικών μέχρι και τις 10 Ιανουαρίου για τα Ermis Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Εάν δεν υπήρχαν τα Ermis Awards, θα έπρεπε να τα εφεύρουμε», αναφέρει ο Ανδρέας Τσιλιφώνης, Executive Producer, Central και Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής στην παρουσίαση της ενότητας Ermis Production
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEuropean Excellence Award για την εκστρατεία «Μετρήσεις Ζωής» της Novartis Hellas από τη Weber Shandwick.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Η δημιουργικότητα είναι κινητήριος δύναμη στην ανάπτυξη και την οικονομία», τονίζει η Αγάθη Πλώτα, Managing Director, Tribal Worldwide Athens και Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής της Ενότητας Βranded Entertainment & Content.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ECOCITY ανακοινώνει την 13η ετήσια διοργάνωση των Βραβείων Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo περιοδικό Αdweek ανακήρυξε την Ogilvy ως Global Agency of the Year.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ενότητα Ermis PR παρουσιάζεται σήμερα, στο πλαίσιο του αφιερώματος που πραγματοποιούμε στο θεσμό, με τον πρόεδρο της σχετικής Κριτικής Επιτροπής, Δημήτρη Μιχόπουλο, να μας υπογραμμίζει πως «η δημιουργικότητα στην αγορά της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων θα τιμηθεί! Οι καλύτεροι από τους διαγωνιζομένους είναι αυτοί που θα κερδίσουν!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory