Νέα ειδική διάκριση «Ermis Creative Bravery»
Τα Ermis Awards αναδεικνύουν τους διαφημιζόμενους και τα brands που τολμούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Ermis Awards αναδεικνύουν τους διαφημιζόμενους και τα brands που τολμούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλο και πιο κοντά ερχόμαστε στα Ermis Awards 2016 και σε αυτό το πλαίσιο, η Φωτεινή Ηλιακοπούλου, Γενική Διευθύντρια της Mindshare, μας παρουσιάζει την ενότητα Εrmis Μedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το Βραβείο Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας διακρίθηκε η CLOUDBIZ, στο πλαίσιο των φετινών βραβείων «Βιώσιμης- Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» του ΕΕΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία και έντονη συγκινησιακή φόρτιση ολοκληρώθηκε η βράβευση 3 νεαρών επιστημόνων με τα “Ελληνικά Βραβεία 2016 L’Oréal-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην τελική ευθεία βρισκόμαστε για τα Ermis Awards 2016 και το Business Today με το advertising.gr παρουσιάζουν συνοπτικά όλες τις Ενότητες της διοργάνωσης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά, 81 νικητές αναδείχτηκαν στα φετινά IMC European Awards για τις Integrated Marketing Communications που διοργανώνει η EACA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χρυσή Ευκαιρία διακρίθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά με το Ευρωπαϊκό Βραβείο Εφημερίδων 2017, στην κατηγορία "Magazines"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόφαση της Οργανωτικής Επιτροπής για την υποβολή συμμετοχών και την ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά 38 συμμετοχές περιλαμβάνει η shortlist για τα Effe Hellas, που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 14 Δεκεμβρίου, αντί για τις 7 Δεκεμβρίου όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Απονομής των Effie Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cannes Lions θα προχωρήσει σε μείωση του μεγέθους των κριτικών επιτροπών κατά 92 μέλη συνολικά για το επόμενο International Festival of Creativity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Παρασκευή 25 Νοεμβρίου είναι η τελική καταληκτική ημερομηνία μέχρι την οποία μπορούν να υποβάλλονται συμμετοχές για τα RetailBusiness Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory