LG έλαβε ηγετική θέση στα βραβεία Red Dot Awards
Με συνολικά 32 βραβεία, η LG Electronics αποδεικνύει τη κυριαρχία της στον τομέα του σχεδιασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε συνολικά 32 βραβεία, η LG Electronics αποδεικνύει τη κυριαρχία της στον τομέα του σχεδιασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την Τελετή Απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στην Αίγλη Ζαππείου κορυφώθηκε η τρίτη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλος νικητής η ταινία Τετάρτη 04:45, στην εκδήλωση που είχε Μεγάλο Χορηγό τον ΟΤΕ ΤV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ασημένιο και ένα χάλκινο βραβείο απέσπασε η εταιρεία για ραδιοφωνική της καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη στήριξή του στο έργο της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου συνεχίζει ο ΟΤΕ TV που δίνει και φέτος το ‘παρών’ στα βραβεία της Ακαδημίας ως Μέγας Χορηγός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετέχει με την ποιητική συλλογή "Το παν είναι η συγκίνηση".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ομάδα φοιτητών του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πήγε το πρώτο βραβείο στο φοιτητικό διαγωνισμό Ermis Young Talents Contest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιές είναι οι εταιρείες από το ευρύτερο φάσμα της διαφήμισης και της επικοινωνίας, που διακρίθηκαν στη φετινή διοργάνωση των βραβείων της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο Ermis PR Gold στη Νοvartis Oncology για τις εκστρατείες «Novartis-GSK Integration» & «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διαφημιστικό φεστιβάλ White Square της VIII International, θα διοργανωθεί φέτος στο Μινσκ, την πρωτεύουσα της Λευκορωσίας, το διάστημα 14-16 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τελετές απονομής του φεστιβάλ θα προβληθούν ζωντανά και αποκλειστικά από την ιστοσελίδα του ΑΝΤ1 (www.antenna.gr/ermisawards).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρία στελέχη εταιρειών, που εκπροσωπούν τον ΤΕΥΠ της ΕΕΔΕ, παρουσιάζουν το θεσμό και τη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory