Ημέρα Δράσης για τις ΜμΕ από την Εμπορική
Ημερίδα για τους τρόπους ενίσχυσης των αναγκών και των επιχειρηματικών σχεδίων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και επαγγελματιών, πραγματοποιεί η Εμπορική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα για τους τρόπους ενίσχυσης των αναγκών και των επιχειρηματικών σχεδίων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και επαγγελματιών, πραγματοποιεί η Εμπορική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη συμμετοχή εκπροσώπων από τα online και παραδοσιακά Μέσα, στο φετινό συνέδριο Interact, που θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 8-9 Ιουνίου, ανακοίνωσε το IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις προτιμήσεις, τις κρυφές επιθυμίες, τους φόβοuς και τις αξίες των νέων, ανέδειξε η ημερίδα που διοργάνωσε ο Τομέας Promotional & 1-1 Marketing της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι πρόεδροι των φορέων που συνδιοργανώνουν το μεγάλο συνέδριο για την Επικοινωνία μιλούν στο adbusiness για τις προσδοκίες τους από το συνέδριο, αλλά και τη διαδρομή μέχρι εκεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Συνέδριο Infocom Apps που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού, των Ψηφιακών Ενισχύσεων και του ΙΑΒ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πορεία των παραδοσιακών Μέσων και οι δυνατότητες εξέλιξης των ψηφιακών Μέσων, ακόμα και μέσα στην κρίση, ήταν το θέμα που απασχόλησε την Ημερίδα, που πραγματοποίησε η Imako Media S.A.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διεθνές φόρουμ αθλητικού marketing με τίτλο International Sports Forum-Athens διοργανώνει η εταιρεία αθλητικού marketing SUI (Sport Units of Innovation) στις 9 Μαρτίου 2011 στο ξενοδοχείο Hilton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημόσιες σχέσεις, on line στρατηγικές και social media θα συζητηθούν στο 2ο παγκόσμιο Φόρουμ «Communication on Top».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεγάλο συνέδριο, που θα χαράξει την \"Επόμενη Μέρα\" στην αγορά της Επικοινωνίας, θα πραγματοποιηθεί στις 23 Μαρτίου του 2011, με τη συμμετοχή του συνόλου των φορέων του χώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αφύπνιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας και η ανάπτυξη νέας στρατηγικής στον τουρισμό, μπορούν να οδηγήσουν σε επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα μυστικά του facebook «ξεδίπλωσε» η Think Digital στην εκδήλωση Facebook Applications Seminar 2010 που διεξήχθη στις 23/11.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Thinkdigital, επίσημος αντιπρόσωπος διαφήμισης του Facebook στην Ελλάδα, διοργανώνει στις 23 Νοεμβρίου το Facebook Applications Seminar 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory