To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Brandwatch: Η ανάλυση των data του Παγκοσμίου Κυπέλλου

Brandwatch: Η ανάλυση των data του Παγκοσμίου Κυπέλλου

Η Brandwatch αναλύει τα κοινωνικά δεδομένα σχετικά με τους χορηγούς, τις μεγάλες στιγμές και τη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2018.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Brandwatch
IAB Europe: Καλπάζουν mobile διαφήμιση και video

IAB Europe: Καλπάζουν mobile διαφήμιση και video

Με διψήφιο ποσοστό (41,1%) αυξάνεται και το 2017 η διαφημιστική δαπάνη στα κινητά, αγγίζοντας τα 8,1 δις ευρώ έναντι 5,8 δις ευρώ το 2016 σε μια online διαφημιστική "πίτα" αξίας 48 δις ευρώ σε 27 χώρες της Ευρώπης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
IAB Europe
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ο θεσμός της ΕΕ με τη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ο θεσμός της ΕΕ με τη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη

Με στοιχεία που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενισχύει την θέση του ως ο Ευρωπαϊκός θεσμός που απολαμβάνει την μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Ευρωπαϊκή Επιτροπή
EACA: Ανάκαμψη για την επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη διαφήμιση

EACA: Ανάκαμψη για την επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη διαφήμιση

Μετά από έξι μέτριους μήνες, η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στον τομέα της ευρωπαϊκής διαφήμισης και μάρκετινγκ αυξήθηκε σημαντικά στις αρχές του 2018, σύμφωνα με τον τελευταίο European Advertising Business Climate Index.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
EACA
Eurodata TV: Πιο στενή η σχέση καταναλωτή - τηλεόρασης

Eurodata TV: Πιο στενή η σχέση καταναλωτή - τηλεόρασης

Ακόμη στενότερη δείχνει να γίνεται η σχέση του σύγχρονου καταναλωτή με την τηλεόραση, με το μέσο όρο ημερήσιας τηλεθέασης παγκοσμίως το 2017 να διαμορφώνεται σε 2 ώρες και 56 λεπτά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Eurodata TV
ICAP: Άνοδος για τον κλάδο Γραφικών Τεχνών

ICAP: Άνοδος για τον κλάδο Γραφικών Τεχνών

Μετά την πτωτική πορεία του κλάδου για 6 συνεχείς οικονομικές χρήσεις, το 2015 φαίνονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της αγοράς η οποία εκτιμάται να είναι οριακά ανοδική το 2016 και το 2017.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.