To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Data-Driven Marketing: Ο τρόπος να ακούτε τους καταναλωτές σας

Data-Driven Marketing: Ο τρόπος να ακούτε τους καταναλωτές σας

Ο κλάδος του Marketing έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία χρόνια κυρίως λόγω της ολοένα και μεγαλύτερης δύναμης που αποκτούν οι καταναλωτές μέσω των καναλιών επικοινωνίας. Πλέον, μια σωστή στρατηγική Marketing δε βασίζεται μόνο σε υποθέσεις και ιδέες, αλλά οφείλει να λαμβάνει υπόψη τα δεδομένα που προκύπτουν από το καταναλωτικό κοινό, συνυπολογίζοντας και τη δήλωση του William Edwards Deming (Data Scientist) ότι “without data you’re just another person with an opinion”.

Το Data-Driven Marketing, λοιπόν, συμβάλει στη βελτιστοποίηση της εικόνας ενός brand ή ενός προϊόντος μέσα από τις απόψεις του κοινού. Οι Marketers χρησιμοποιούν τα consumer data για να προβλέψουν και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών μέσα από προσωποποιημένες στρατηγικές που θα αποφέρουν το μεγαλύτερο δυνατό όφελος. 

Η συλλογή όλων αυτών των δεδομένων είναι μια μεγάλη πρόκληση. Ωστόσο, η αποκωδικοποίησή τους και η εξαγωγή των κατάλληλων και χρήσιμων συμπερασμάτων αποτελεί ένα ακόμη πιο μεγάλο challenge.

Σε αυτή την προσπάθεια πολύτιμος αρωγός των Marketers είναι οι πλατφόρμες Digital Monitoring & Analysis, που συλλέγουν και επεξεργάζονται όλα τα δεδομένα προσφέροντας σημαντικά consumer insights. Η πλατφόρμα της Brandwatch που προσφέρει η Clip News βοηθάει τους Marketers να αποσαφηνίσουν ορισμένα κρίσιμα ζητήματα: 

Στόχευση σωστού κοινού και εξατομίκευση περιεχομένου

Με την καταγραφή όλων των συζητήσεων γύρω από ένα brand ή προϊόν και τα διαθέσιμα δημογραφικά στοιχεία, οι Marketers μπορούν να έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα για το target group που πρέπει να στοχεύσουν. Επιπλέον, οι Marketers αφού εντοπίσουν το κοινό τους μπορούν να διαπιστώσουν τις αναζητήσεις του και να δημιουργήσουν εξατομικευμένο περιεχόμενο.

Τα κανάλια επικοινωνίας

Βρίσκοντας το κανάλι (online ή/και offline) στο οποίο οι καταναλωτές συζητούν σχετικά με το συγκεκριμένο brand ή προϊόν, οι Marketers μπορούν να διαμορφώσουν τις καμπάνιες τους ανάλογα. Ειδικά στα online κανάλια επικοινωνίας, η πλατφόρμα της Brandwatch όχι μόνο εντοπίζει πού γίνονται οι περισσότερες συζητήσεις, αλλά εμφανίζει και το reach αυτών, καθώς και τα βασικά θέματα που αναλύονται. 

Ενδυνάμωση του customer loyalty

Οι καταναλωτές έχουν ανάγκη να νιώθουν ότι η γνώμη τους ακούγεται. Ευθύνη κάθε εταιρείας είναι να τους λαμβάνει υπόψη και να αξιοποιεί αυτή την επικοινωνία ώστε να εντοπίζει τις αδυναμίες της και να τις διορθώνει, να ενισχύει τα θετικά της στοιχεία αλλά και να προβλέπει τις μελλοντικές ανάγκες των καταναλωτών. Η χρήση της πλατφόρμας της Brandwatch δίνει τη δυνατότητα -πέρα από όλη την παραπάνω αλληλεπίδραση- για πρόβλεψη crisis εν τη γενέσει του, αλλά και εμφάνιση των trending topics γύρω από το θέμα που ενδιαφέρει τον εκάστοτε συνδρομητή. 

Το… άλλο μισό του data-driven marketing 

Συμπληρωματικά της πλατφόρμας της Brandwatch, η Clip News προσφέρει υπηρεσίες Analysis της δημοσιότητάς σας, που βοηθούν τους Marketers να εκτιμήσουν παρελθοντικές και τωρινές καταστάσεις, ώστε να σχεδιάσουν μια αποδοτική μελλοντική στρατηγική. Επιπρόσθετα, η υπηρεσία Executive Report μετατρέπει τα δεδομένα της δημοσιότητας σε χρήσιμα actionable insights και βοηθά στην κατανόηση της εικόνας ενός brand ή προϊόντος όπως προκύπτει μέσα από τη δημοσιότητά του, προσφέροντας χρήσιμα συμπεράσματα για τη βελτίωση της παρουσίας του σε όλα τα μιντιακά κανάλια.

Συνοπτικά, θα λέγαμε ότι δημιουργείται μια αλυσίδα: Οι ενέργειες marketing που καθοδηγούνται από αξιόπιστα δεδομένα, εξοικονομούν χρόνο στους Marketers, τους προφυλάσσουν από αστοχίες, σκιτσάροντας ένα δομημένο πλαίσιο δράσης που θα προσδώσει τελικά θετικό πρόσημο στο τέλος της ημέρας.