To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kατερίνα Κεχαγιά, Clip News: Media Intelligence - Η αξία των Data µέσα από το Media Analysis

Kατερίνα Κεχαγιά, Clip News: Media Intelligence - Η αξία των Data µέσα από το Media Analysis
Η Κατερίνα Κεχαγιά, VP Media Intelligence/Marketing στην Clip News, µάς εξηγεί γιατί οι εταιρείες πρέπει να στραφούν σε υπηρεσίες Media Analysis για να µετατρέψουν τα δεδοµένα της δηµοσιότητάς τους σε actionable insights.

Κυρία Κεχαγιά, πόσα χρόνια εργάζεστε στην Clip News; Ποια είναι η θέση σας στην εταιρεία τώρα;

Φέτος συµπληρώνω 15 χρόνια στην Clip News.  Αυτά τα χρόνια έχω περάσει από διάφορες θέσεις στην εταιρεία, γεγονός που µε βοήθησε σηµαντικά να αποκτήσω µια σφαιρική εικόνα για τις υπηρεσίες µας, για την οργάνωση και τη διοίκηση της εταιρείας και τα εφόδια που χρειάζονται για τη διαρκή εξέλιξή µας. Πρόσφατα ανέλαβα µε ιδιαίτερη χαρά τη θέση της αντιπροέδρου για το Media Intelligence και το Marketing.

 Τι είναι το Media Intelligence;

Με τον όρο Media Intelligence εννοούµε τη διαδικασία συλλογής µεγάλου όγκου δεδοµένων από όλα τα media και την ανάλυσή τους, ώστε να λάβουµε πληροφορίες και actionable insights για την εταιρεία ή το brand µας, τον ανταγωνισµό, τη γνώµη του κοινού και την αγορά. Η ανάπτυξη του Media Intelligence είναι καίριας σηµασίας σήµερα για τις επιχειρήσεις που προσδοκούν να αποκοµίσουν οφέλη από την παρουσία τους στα media. Ως όφελος δεν ορίζουµε µόνο ό,τι σχετίζεται µε τα χρήµατα, αλλά κυρίως την εταιρική εικόνα και φήµη, την εµπιστοσύνη του κοινού και την ανάπτυξη καινοτόµων ιδεών.

 Πώς ακριβώς µεταφράζεται το Media Intelligence σε υπηρεσίες που λαµβάνουν οι συνδροµητές σας; 

Η βάση των υπηρεσιών µας είναι φυσικά η αποδελτίωση, δηλαδή η συλλογή όλων των πληροφοριών που είναι διαθέσιµες online και offline.  Έπειτα, περνάµε στις υπηρεσίες Reporting & Media Analysis, δηλαδή στην προσεκτική µελέτη, αξιολόγηση και ανάλυση των πληροφοριών, ώστε να καταλήξουµε σε actionable insights, τα οποία θα συνδράµουν στη διαµόρφωση µιας ολοκληρωµένης και αποδοτικής στρατηγικής.

Όλη η παραπάνω φιλοσοφία απεικονίζεται και στο λογότυπό µας µε τις λέξεις «Monitor. Analyse. Predict». Αυτό το τρίπτυχο είναι η ουσία των υπηρεσιών µας και αυτό που προτείνουµε. Είναι η στιγµή που πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίζει η «τάση» και εποµένως η «πρόβλεψη» µέσω της ανάλυσης των data.

Πολύτιµο εργαλείο για την επίτευξη των παραπάνω είναι η πλατφόρµα της Brandwatch, world leader στο Digital Listening & Analysis. Μέσω αυτής προσφέρουµε στους συνδροµητές µας real time παρακολούθηση, αξιολόγηση και ανάλυση των online αναφορών, µε µοναδικά Consumer και Reputation Insights. Επιπρόσθετα, συνεργαζόµαστε µε εταιρείες του εξωτερικού στο κοµµάτι του social media listening και παρέχουµε πλήρη κάλυψη από όλα τα social media κανάλια.

 Σε τι διαφέρει η Clip News από άλλες εταιρείες που κινούνται στο φάσµα παροχής media intelligence υπηρεσιών;

Τα δεδοµένα είναι διαθέσιµα σε όλους. Η διαφορά µας λοιπόν έγκειται στην ανάγνωση και αποτύπωσή τους µε τρόπο που προσδίδει αξία στους συνδροµητές µας. Για πάνω από δέκα χρόνια έχουµε εντρυφήσει στις υπηρεσίες Media Analysis και Reporting και έχουµε εκπαιδευτεί ώστε να εστιάζουµε στα δεδοµένα που έχουν σηµασία. Επενδύσαµε σε εξειδικευµένη τεχνολογία και ανθρώπους, δηµιουργώντας ένα πολυπληθές τµήµα Media Intelligence, µε έµπειρους δηµοσιογράφους και αναλυτές. ∆ιευρύνουµε διαρκώς τις γνώσεις µας, σε συνεργασία µε πανεπιστηµιακούς και όχι µόνο φορείς σε Ελλάδα και εξωτερικό και επενδύουµε στις υπηρεσίες Media Analysis µέσα από εξαγορές ειδικευµένων εταιρειών.

 Κατά πόσο θεωρείτε ότι η συµβολή της Clip News σε PR agencies µέσω παροχής των υπηρεσιών της είναι καθοριστική;

Συνεργαζόµαστε άριστα µε PR Agencies αρκετά χρόνια τώρα. Είναι γεγονός ότι προκειµένου να διαµορφώσουν έναν ολοκληρωµένο χάρτη διαχείρισης δηµοσιότητας για τον τελικό πελάτη, έχουν ανάγκη από σωστά data και metrics.  Έτσι, απευθύνονται σε εµάς. Η συµβολή µας είναι ουσιαστική και διττή. Από τη µία, δηλαδή, προσφέρουµε τα εργαλεία και τη γνώση για να κατευθύνουν αλλά και να αξιολογούν τις ενέργειές τους, ενώ από την άλλη τα ίδια εργαλεία είναι σε θέση να τους προειδοποιήσουν σε περίπτωση κρίσης, ώστε να αντιδράσουν εγκαίρως.

 Ποια η σχέση της εταιρείας σας µε την καινοτοµία και πώς αποτυπώνεται στις υπηρεσίες της;

Η καινοτοµία είναι κάτι που επιδιώκουµε συνεχώς µέσω εύρεσης και εφαρµογής νέων τεχνολογιών της σφαίρας του Machine Learning, αλλά και εξειδίκευσης του προσωπικού µας. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι αυτήν τη χρονική περίοδο η IT οµάδα µας εργάζεται πάνω στη δηµιουργία τέτοιων λειτουργιών, όπως το Clustering, το αυτόµατο Tagging, αλλά και το ακριβές Sentiment, προσθέτοντας επιπλέον χαρακτηριστικά (θυµό, λύπη, χαρά κτλ.), προκειµένου να πετυχαίνει υψηλά και ακριβή ποσοστά επιτυχίας. Και οι τρεις αυτές δυνατότητες θα ενισχύσουν περαιτέρω την αξιοπιστία των data που παρέχουµε. Βασικός στόχος µας είναι η µείωση του κόστους των υπηρεσιών Media Analysis, ώστε οι αυτές να είναι προσιτές ακόµη και από µικρού µεγέθους εταιρείες, χωρίς να επηρεάζεται στο ελάχιστο η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών µας.

 Το ανθρώπινο κεφάλαιο πόσο σηµαντικό ρόλο παίζει για την πορεία µιας εταιρείας που λειτουργεί εδώ και περίπου 30 χρόνια, όπως η Clip News;

Πιστεύω ακράδαντα ότι η «ψυχή» µιας εταιρείας είναι οι άνθρωποί της. Η όρεξη και οι ιδέες τους αντανακλώνται στην εταιρική εικόνα. Όλο αυτό το ανθρώπινο απόθεµα πρέπει να ενισχύεται και να επιβραβεύεται από τη διοίκηση µιας εταιρείας. Στην Clip News συµβαίνει ακριβώς αυτό! Η προσωπική µου ανέλιξη άλλωστε, όπως και άλλων στελεχών µας, αποτελεί απόδειξη. Πιστεύουµε πολύ στις δυνατότητες των ανθρώπων µας και επιµένουµε στη διαρκή επιµόρφωσή τους, µε στόχο την ατοµική, τη συλλογική και την εταιρική ανάπτυξη.

 Τον τελευταίο χρόνο βιώνουµε µια «δυστοπία» εξαιτίας της πανδηµίας. Με ποιον τρόπο στηρίξατε τους συνδροµητές σας;

Η διαχείριση µιας τέτοιας κατάστασης ήταν µεγάλο «στοίχηµα». Αρχικά, προετοιµάσαµε ένα business continuity plan, ώστε να εξασφαλίσουµε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα.  Έπειτα, ετοιµάσαµε εκπτωτικά πακέτα (combos υπηρεσιών), προκειµένου να κάνουµε ακόµη ελκυστικότερα τα προϊόντα µας. Ανταποκρινόµαστε επαρκώς σε κάθε ανάγκη που προκύπτει. Και φυσικά ως µια εταιρεία που ο πυρήνας της είναι η πληροφόρηση, δεν θα µπορούσαµε παρά να προσφέρουµε δωρεάν σε όλους -όχι µόνο στους συνδροµητές µας- το Coronavirus Report, ένα προϊόν που ξεκίνησε από την αρχή της πανδηµίας και συνεχίζεται µέχρι και σήµερα, µε σκοπό να ενηµερώνει για τις σηµαντικότερες εξελίξεις.

 Τι να περιµένουµε από την Clip News το προσεχές χρονικό διάστηµα;

Μας βρίσκετε σε περίοδο όπου εργαζόµαστε σθεναρά πάνω στην εξωστρέφειά µας. Στο προσεχές διάστηµα σχεδιάζουµε να «εκπαιδεύσουµε» µέσω webinars τους συνδροµητές µας, αλλά και να οργανώσουµε σεµινάρια ανοιχτά προς το κοινό, ώστε να γίνει αντιληπτό γιατί το µέλλον των υπηρεσιών Listening είναι συνυφασµένο µε το Analysis. Ακόµη, σκοπεύουµε να προσεγγίσουµε τµήµατα πανεπιστηµιακών ιδρυµάτων (π.χ. τµήµατα ∆ηµοσιογραφίας), ώστε να µεταλαµπαδεύσουµε τις γνώσεις µας στους φοιτητές και να τους ανοίξουµε ένανέο ερευνητικό πεδίο. Η µαγεία των data και των insights µέσω καινοτόµων εργαλείων µπορεί να επιφέρει ουσιαστικά αποτελέσµατα. Αξίζει λοιπόν να τα γνωρίσουν όλοι, και γι’ αυτό προσανατολιζόµαστε σε αυτή την κατεύθυνση!