To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πώς τα data βοηθούν μια εταιρεία να χτίσει brand loyalty;

Πώς τα data βοηθούν μια εταιρεία να χτίσει brand loyalty;

Το Brand Loyalty ή αλλιώς η αξιοπιστία ενός brand ορίζεται στην πλειοψηφία της βιβλιογραφίας ως ένα μοτίβο καταναλωτικής συμπεριφοράς, όπου οι καταναλωτές εμπιστεύονται και αγοράζουν επαναλαμβανόμενα στην πάροδο του χρόνου ένα συγκεκριμένο brand έναντι άλλων. 

Είναι γεγονός ότι οι καταναλωτές σήμερα περιμένουν ολοένα και περισσότερες ενέργειες από τα brands. Αυτά με τη σειρά τους, προκειμένου να ανταποκριθούν επαρκώς, μπορούν να αξιοποιήσουν τα κατάλληλα εργαλεία, όπως αυτά που προσφέρει η Clip News, ώστε να διασφαλίσουν ότι δεν θα χάσουν τη θέση τους στις προτιμήσεις των καταναλωτών τους.

Εκεί που «συχνάζουν» οι καταναλωτές 

Μια καλή αρχή για ένα brand είναι να εντοπίσει τα κανάλια όπου αλληλοεπιδρά το κοινό του, να συλλέξει και αναλύσει τις πληροφορίες. Τα δεδομένα αυτά είναι χρήσιμο να προέρχονται από μια εύχρηστη και αξιόπιστη πλατφόρμα, όπως η Brandwatch, που αφορά τη real time παρακολούθηση, αξιολόγηση και ανάλυση των αναφορών του brand σε διαδίκτυο και social media στην Ελλάδα και όλο τον κόσμο. 

Έτσι, ένα brand -καθορίζοντας τις λέξεις-κλειδιά που επιθυμεί- μπορεί να διαμορφώσει εικόνα για το ποιο θέμα έχει τη μεγαλύτερη «κινητικότητα» στις digital κοινότητες, σε ποιες συζητήσεις γίνεται αναφορά στα θέματα που το ενδιαφέρουν και ποιο είναι το γενικότερο αίσθημα του κοινού. 

Υπάρχει, ακόμη, η δυνατότητα της ανάλυσης της συμπεριφοράς του κοινού απέναντι στο brand, όπως και το να γίνει προσθήκη των social media καναλιών που το ενδιαφέρουν για να αποκτήσει ολοκληρωμένα insights (Volume, Sentiment, History, Impressions, Impact, Reach, Outreach, Influence, Likes, Comments, Shares, Interactions, Top Tweets, Main Topics, Top Hashtags, Top Emoticons, Most Mentioned Tweeters).

Αναμφίβολα, ένα brand όταν συνδέσει τα παραπάνω μπορεί να κάνει τη διαφορά. Να ανακαλύψει νέες οπτικές χάραξης μάρκετινγκ και να δημιουργήσει το ζητούμενο: Μια συνεχή καταναλωτική εμπειρία με θετικό πρόσημο.

Brand Loyalty γιατί…

Είναι αλήθεια πως απαιτείται αρκετή προσπάθεια για να ξεχωρίσει ένα brand σε μια αγορά -πόσο μάλλον σε μία κορεσμένη. Το Brand Loyalty αφορά κάθε εταιρεία -ανεξαρτήτως μεγέθους- και είναι αυτό που θα οδηγήσει στη διατήρηση των πελατών, θα αυξήσει τις από στόμα σε στόμα συστάσεις και τελικά θα εκτοξεύσει τα κέρδη.

Μια loyalty στρατηγική που βασίζεται σε ποσοτική και ποιοτική ανάλυση δημοσιότητας είναι το κλειδί που ανοίγει στο brand την πόρτα της εμπιστοσύνης, της κατανόησης και της ανάληψης δράσης. Αποκτώντας τα κατάλληλα insights, ένα brand μπορεί να δημιουργήσει στοχευμένες καμπάνιες, νέα προγράμματα επιβράβευσης και να αναπτύξει περαιτέρω επικοινωνία με το κοινό του. Άλλωστε, όπως υπογραμμίζεται και σε μια έκθεση της Dimand Metric, το 82% των καταναλωτών αισθάνεται πιο θετικά για μια εταιρεία όταν διαβάσει ένα προσαρμοσμένο στα θέλω του περιεχόμενο. 

Η αξία

Σε έναν καταναλωτικό κόσμο με αμέτρητες επιλογές το Brand Loyalty αποτελεί πρόκληση. Με τους καταναλωτές να ερευνούν για brands που διαθέτουν τιμή, ποιότητα αλλά και ήθος, οι εταιρείες πρέπει να έχουν στα χέρια τους όλα εκείνα τα εργαλεία και τα data για να ξεχωρίσουν σε έναν κυκεώνα πληροφορίας. Οι υπηρεσίες της Clip News είναι πάντα συνοδοιπόροι των brands σε αυτόν τον δρόμο απόκτησης και διατήρησης της αξιοπιστίας τους.