To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Aκυρώθηκε η συγχώνευση των Taboola-Outbrain

Aκυρώθηκε η συγχώνευση των Taboola-Outbrain

Η Taboola και η Outbrain δεν θα προχωρήσουν τελικά στην συγχώνευση που προγραμμάτιζαν καθώς οι διοικήσεις των δυο εταιρειών δεν κατόρθωσαν να καταλήξουν σε συμφωνία. Οι δυο εταιρείες, που κινούνται στο χώρο του native advertising παρέχοντας μηχανισμούς content recommendation σε sites, είχαν ανακοινώσει τον Οκτώβριο του 2019, πως στόχευαν να προχωρήσουν σε συγχώνευση, που θα δημιουργούσε μια νέα οντότητα με ετήσιο τζίρο της τάξης των 2 δις δολαρίων.

Σύμφωνα με τα όσα είχαν ανακοινωθεί τότε, οι μέτοχοι της Outbrain αναμενόταν να λάβουν 250 εκατ. δολάρια σε μετρητά καθώς και το 30% των μετοχών της νέας κοινής εταιρείας. Αν και η συμφωνία χαρακτηριζόταν ως «συγχώνευση» εντούτοις προέβλεπε πως η νέα εταιρεία θα ονομαζόταν Taboola ενώ ο ιδρυτής της Τaboola Adam Singolda θα αναλάμβανε καθόντα CEO

Τα ΔΣ και των δυο εταιρειών είχαν συμφωνήσει τότε στους συγκεκριμένους όρους.