To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Amazon: Τριμηνιαία έσοδα 2,2 δισ. δολαρίων από τις διαφημίσεις

Amazon: Τριμηνιαία έσοδα 2,2 δισ. δολαρίων από τις διαφημίσεις
Οι διαφημιστικές επιχειρήσεις της Amazon συνέχισαν την ανάκαμψή τους στο τελευταίο τρίμηνο, πετυχαίνοντας έσοδα ύψους 2,2 δισ. δολ., σε έναν ρυθμό ανάπτυξης που ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις για την εταιρεία.

Την Πέμπτη, η Amazon παρουσίασε τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου και η διαφήμιση ήταν και πάλι το πιο ισχυρό σημείο για τον ηλεκτρονικό retailer, παρουσιάζοντας αύξηση 132% κι αποτελώντας το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα του. Οι συνολικές πωλήσεις της Amazon ανήλθαν σε 52,9 δισ. δολ., με αύξηση 39% σε ετήσια βάση. Στο μεταξύ, τα κέρδη ήταν 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Κατά το πρώτο τρίμηνο, οι πωλήσεις διαφημίσεων της Amazon ξεπέρασαν τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια για πρώτη φορά. Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2017, οι πωλήσεις διαφημίσεων ανήλθαν σε 945 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με την τελευταία πρόβλεψη του eMarketer, η Amazon αναμενόταν να πετύχει 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις ψηφιακών διαφημίσεων φέτος. Ωστόσο, η έκθεση για τα κέρδη δείχνει ότι η Amazon βρίσκεται σε ρυθμό για να πετύχει μεταξύ 4 και 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για ολόκληρο το έτος.

Σημειώνεται πως οι προτεραιότητες της Amazon για τις διαφημιστικές επιχειρήσεις, εστιάζονται στην κατασκευή καλύτερων εργαλείων για τους διαφημιζόμενους για την αγορά διαφημίσεων και στην καλύτερη μέτρηση για την απόδειξη της λειτουργίας των διαφημίσεων.

Και οι cloud επιχειρήσεις της Amazon, γνωστές ως Amazon Web Services, συνέβαλαν σημαντικά στην κερδοφορία. Οι υπηρεσίες Web παρήγαγαν έσοδα ύψους 6,1 δισ. δολαρίων και αύξηση 49% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
TAGS: Amazon