Branded Content σειρά της ThinkDigital για τα Gran Cereale
To “The Gran Escape – Summer Edition” υλοποίησαν η ThinkDigital και η Tempo OMD στο πλαίσιο της επιτυχημένης branded content σειράς “The Gran Escape”.
Στόχος της ενέργειας ήταν η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων, η σύνδεση του χαρακτήρα τους με την έννοια της φύσης και η εκπαίδευση των καταναλωτών σχετικά με τα οφέλη των προϊόντων.
Το κοινό ακολούθησε για τέσσερις ημέρες τις περιπέτειες της brand ambassador Νικολέττας Ράλλη και ενός τυχερού fan των Gran Cereale που αναδείχτηκε έπειτα από διαγωνισμό στο φυσικό τοπίο της Σαντορίνης.
Το περιεχόμενο που αναρτήθηκε στο Content Hub της σειράς μετέφερε με εντυπωσιακά video τις εμπειρίες των πρωταγωνιστών, οι οποίοι – με σύντροφο τα Gran Cereale – βίωσαν εμπειρίες όπως Scuba Diving, Sea Kayaking, Αναρρίχηση σε βράχους, Volcano Trekking κ.ά.
Παράλληλα, οι επισκέπτες του site έχουν μέχρι την 31/10 τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε διαγωνισμό με πλούσια δώρα και να «ταξιδέψουν» με έναν οδηγό εξερεύνησης της Σαντορίνης.
Η ενέργεια υποστηρίχθηκε επικοινωνιακά με rich media και video formats στο MSN.gr, το Skype και άλλα online μέσα του δικτύου της ThinkDigital (Zoo.gr, YiannisLucacos.gr, SavoirVille.gr κ.ά.), και σε Social Media υπό την επίβλεψη της TEMPO OMD.