To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cosmote: Στο top 3 των ελληνικών branded YouTube channels

Cosmote: Στο top 3 των ελληνικών branded YouTube channels
Ένα πρόσφατο study της Google για την COSMOTE ήρθε να αποδείξει πως η σωστή και στοχευμένη προσπάθεια στο digital περιβάλλον επιβραβεύεται, αφού η εταιρεία ανήλθε από τη 12η στη 2η θέση των branded YouTube καναλιών, μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο. 

Τι έκανε, λοιπόν, το brand; Από τη χορηγία πέρασε στη συνεργασία με δημοφιλείς YouTube creators, προκειμένου να παράγει πρωτότυπο περιεχόμενο στο δικό της κανάλι.

Ακόμα, προχώρησε στην παραγωγή του «Robogirl», μιας ταινίας αποκλειστικά διαθέσιμης στο YouTube, με σενάριο βασισμένο στο θέμα της εκπαιδευτικής ρομποτικής για παιδιά. Τέλος, αναβίωσε σε μορφή web series και το «Σ’ αγαπώ –
M’ αγαπάς», μία από τις πιο ιστορικές ελληνικές σειρές, προσδίδοντας στο σενάριο ένα τεχνολογικό twist.



Επομένως, το αυθεντικό branded content στο YouTube ήταν το κλειδί της επιτυχίας αυτής. Σύμφωνα με τη Βασιλική Μαργέλου, Head of OTE Group’s media and budgeting team: «Μια καμπάνια για να είναι επιτυχημένη πρέπει να έχει κάτι παραπάνω από μια απλή προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Με αυθεντικό, πρωτότυπο περιεχόμενο, μπορείς να κάνεις τον κόσμο να σε προσέξει και, αν το κάνεις σωστά, γιατί όχι, και να σε αγαπήσει».

Το κανάλι της
COSMOTE κατέγραψε τις εξής σημαντικές επιτυχίες: 415% αύξηση συνδρομητών, 943% περισσότερη οργανική ώρα παρακολούθησης, 720% περισσότερα likes και 463% περισσότερα comments. Έτσι, χάρις σε όλα αυτά, κατάφερε να κατακτήσει μία θέση στο top 3 των ελληνικών branded YouTube channels. Η δυναμική προσπάθεια αξίζει να συνεχιστεί, δίνοντας έμπνευση για δημιουργικό περιεχόμενο και σε άλλα brands.
TAGS: Cosmote