Ελληνικές διακρίσεις στα ΜiXX Awards Εurope
Ένα silver και Τέσσερα bronze βραβεία κατέκτησαν οι ελληνικές υποψηφιότητες στα φετινά MIXX Awards Europe και IAB Europe Research Awards που ανακοινώθηκαν την Τρίτη, 3 Ιουνίου.
Πρόκειται για καμπάνιες που απέσπασαν χρυσό αγαλματίδιο στην περσινή διοργάνωση IAB Hellas Mixx Awards 2019, τη συμμετοχή των οποίων στο φετινό ευρωπαϊκό θεσμό υλοποίησε το ΙΑΒ Hellas σε συνεργασία με τις νικήτριες εταιρίες.
Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των 12 υποψηφίων από ελληνικής πλευράς που διεκδίκησαν βραβείο στα IAB Europe's Mixx Awards Europe και Research Awards 2020, διακρίθηκαν οι εξής:
Πρόκειται για καμπάνιες που απέσπασαν χρυσό αγαλματίδιο στην περσινή διοργάνωση IAB Hellas Mixx Awards 2019, τη συμμετοχή των οποίων στο φετινό ευρωπαϊκό θεσμό υλοποίησε το ΙΑΒ Hellas σε συνεργασία με τις νικήτριες εταιρίες.
Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των 12 υποψηφίων από ελληνικής πλευράς που διεκδίκησαν βραβείο στα IAB Europe's Mixx Awards Europe και Research Awards 2020, διακρίθηκαν οι εξής:
Στην κατηγορία Brand Advertising Campaign bronze βραβείο απέσπασε η καμπάνια "Χτίζοντας αναμνήσεις" της Socialab για λογαριασμό της LEGO
Στην κατηγορία Branded Content bronze βραβείο κατέκτησε η καμπάνια FIX HELLAS – GAZZETTA FOOD BALL της UM για τη FIX – Ολυμπιακή Ζυθοποιία , στην κατηγορία Integrated Advertising (bronze) η καμπάνια "Γεύση από Δωδώνη" της McCann Worldgroup για τη Δωδώνη Α.Ε. ενώ στην κατηγορία Social Media τιμήθηκε με silver βραβείο το MasterChef GR 3 – Στρατηγική Social Media της adjust για το τηλεοπτικό πρόγραμμα "MasterChef Greece 3" του τηλεοπτικού σταθμού Star Channel
Τέλος, στην κατηγορία Video Advertising, bronze αγαλματίδιο απέσπασε η καμπάνια "Mobile Flood" της Tempo OMD Hellas για την ταινία της Tanweer – Aquaman
Νικητές της χρονιάς σε διεθνές επίπεδο αναδείχθηκαν η Publicis Media Turkey, η Hype, η proof., η milklab, η OMD, η MeMo, η Gemius και η Verizon Media.
Νικητές της χρονιάς σε διεθνές επίπεδο αναδείχθηκαν η Publicis Media Turkey, η Hype, η proof., η milklab, η OMD, η MeMo, η Gemius και η Verizon Media.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην κριτική επιτροπή των IAB Europe's Mixx Awards Europe και Research Awards 2020 συμμετείχαν από το IAB Hellas ο κ. Ανδρέας Στάϊος, Digital Director της UM και εκπρόσωπος της Ελλάδας στο IAB Europe και η κ. Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director, Tempo OMD.
Tα MIXX Awards αναγνωρίζουν και γιορτάζουν τις καλύτερες ψηφιακές διαφημιστικές καμπάνιες στην Ευρώπη. Στη μεγάλη γιορτή του IAB Europe είχαν κληθεί να συμμετάσχουν όλες οι Ευρωπαϊκές καμπάνιες που κέρδισαν βραβείο ψηφιακής διαφήμισης είτε στις χώρες τους, είτε σε διεθνείς διαγωνισμούς.
Τα βραβεία IAB Europe Research Awards αναγνωρίζουν τα σημαντικότερα projects ψηφιακής έρευνας στην Ευρώπη και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη της ψηφιακής διαφημιστικής βιομηχανίας,
Τα Mixx Awards, που διοργανώνονται από τον IAB Hellas είναι τα μοναδικά διεθνή βραβεία digital, τα οποία παρέχουν αναγνωρισιμότητα και αναδεικνύουν τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές εκστρατείες της digital επικοινωνίας.
Τα βραβεία IAB Europe Research Awards αναγνωρίζουν τα σημαντικότερα projects ψηφιακής έρευνας στην Ευρώπη και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη της ψηφιακής διαφημιστικής βιομηχανίας,
Τα Mixx Awards, που διοργανώνονται από τον IAB Hellas είναι τα μοναδικά διεθνή βραβεία digital, τα οποία παρέχουν αναγνωρισιμότητα και αναδεικνύουν τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές εκστρατείες της digital επικοινωνίας.